י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מה עם הסכם משה?"

נציג היהודים בפרלמנט האיראני תוקף את ההסכם ההיסטורי: "בגידה גדולה"

הסכם השלום שמוביל הנשיא טראמפ בין איחוד האמירויות לישראל זוכה לקונצנזוס ותמיכה נרחבת אך יש מי שדווקא בוחר לתקוף • ד"ר הומיון שמח, נציג היהודים בפרלמנט האיראני בחר לגנות ולתקוף את ההסכם שלדבריו אינו "על פי הדת היהודית" ומוביל בסופו של דבר לפגיעה בעם הפלסטיני

נציג היהודים בפרלמנט האיראני תוקף את ההסכם ההיסטורי: "בגידה גדולה"
ד"ר הומיון שמח צילום: באדיבות המצלם

נציג היהודים בפרלמנט האיראני מגנה בתוקף את ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות: "משטר ציוני שנוא".

ד״ר הומיון שמח, נציג היהודים בפרלמנט האיראני תוקף בחריפות את הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות.

נציג היהודים נשא דברים ובחר להתייחס להסכם שמסעיר את העולם בכלל ואת העולם הערבי בפרט, "בגין ההסכם לנורמליזציה של היחסים בין איחוד האמירויות הערביות למשטר הציוני השנוא, מצהירה הקהילה האיראנית כי ההצגה המגוחכת הזו אינה רק אינטרס של המשטרים הציוניים ההולכים עם האיחוד האמירויות", אמר הנציג.

שמח בוחר להאשים את נשיא ארה"ב בכוונה להטעיית הבחירות הצפויות, "תרחיש הבוגדני הזה אינו אלא מופע תעמולה שישמש בעיני טראמפ כתעמולה בבחירות לנשיאות ארה"ב, כאילו שני המשטרים הפכו למעשה למטה המערכה של טראמפ".

ד"ר שמח הוסיף לתקוף את פרטי ההסכם כי "מטרה נוספת של הסכם זה היא יישום העסקה הכושלת ותכנית השלום של המאה, מה שבטוח הוא שבניגוד לטענות השווא והתמימות של פקידי איחוד האמירויות, בשל אופיו השחצן והמאומץ של המשטר הציוני, המבצע לסיפוח השטחים הכבושים יימשך".

בהתייחסו לדברי הנשיא טראמפ שכינה את ההסכם כ"הסכם אברהם", אמר שמח, "קריאת הסכם שכירי חרב זה על שם שמו הקדוש של הנביא איבראהים (אברהם אבינו). היא התנהגות ערמומית נוספת של המשטר הציוני שמסיטה את דעת הקהל מהסכם מדיני לנושאים דתיים, בעוד שהממשלה הציונית החילונית באופן גלוי לא מחשיבה את עצמה בשום צורה לפקודותיו הדתיות של הנביא משה (משה רבינו), ובעצם אינה מאמינה בתורתו האלוקית, אחרת מצבה של האומה המדוכאת פלסטין לא הייתה ככה".

נציג היהודיים באיראן חתם את דבריו ואמר כי "תוך שהיא מכריזה על אמונים למנהיג העליון, הקהילה האיראנית מחשיבה את דעתם היקרה ביחס למשטר הציוני, ומאמינים כי הסכם זה אינו אלא בגידה גדולה נגד העם הפלסטיני וכל פעולה להגנה על זכויות האומה של הפלסטינים המדוכאים".

איחוד האמירויות דולנד טראמפ ישראל איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד