י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לוקחים אחריות

אזולאי הטיח בנציגים: "גם לילד שלי מגיע לחיות" • צפו

הדיון הסוער בוועדת הכספים: אחרי שיו"ר הקואליציה הציג את האפשרות כי החוק לדחיית התקציב יותנה בהעברת תקציב הישיבות, תקפו חברי הכנסת מטעם ישראל ביתנו את ההצעה. חה"כ החרדי ינון אזולאי לא נותר חייב ופתח במתקפה קשה וחריפה כנגד הנציגים: "הילדים שלי לומדים בפת לחם"

אזולאי הטיח בנציגים: "גם לילד שלי מגיע לחיות" • צפו
חה"כ אזולאי צילום: יונתן זינדל פלאש 90

במהלך הדיון הסוער בוועדת הכספים היום (רביעי) ובתגובה להתקפות מצד נציגי האופוזיציה בדגש על חברי סיעת ישראל ביתנו בנוגע לאפשרות כי ישולב פתרון לתקציב הישיבות, חבר הכנסת ינון אזולאי (ש"ס) הטיח האשמות קשות בנציגי האופוזיציה וטען כי גם לילדים שלו מגיע לחיות והסביר את החשיבות של לימוד התורה.

"יש לי ילדים, יש לי גם בנים בישיבות", פתח אזולאי במתקפה, "אני ורצה להגיד שבנים בישיבות החינוך שלהם לא פחות חשוב מהחינוך של הילדים שלכם, וכמה שזה חשוב לכם - הילדים שלי גם צריכים לחיות. הילדים שלי גם צריכים ללמוד ובגלל שהם לא עושים שביתות אז אתם לא מתייחסים אליהם, הילדים האלה לומדים בפת בלחם".

אזולאי הוסיף, "הבן שלי מלפני שבוע כבר הלך (לישיבה א.ק.) ואני ממשיך לשלם עליו בישיבה גם כשלא היה לימודים אנחנו משלמים הרבה. זה בנפשינו ולא יעזור כלום ואנחנו נלחם על זה כי זה מגיע לנו בזכות ולא בחסד, הישיבות זה דבר שבעצם חיותנו, שהילד שלי הולך לישיבה ואנחנו נפרדים ממנו בנשיקה מבחנתינו אנחנו יכולים גם לא לראות אותו עכשיו חמישה שבועות אנחנו מקבלים את זה באהבה".

"בזה אנחנו נלחם כמו שאנחנו נלחמים בשכבות החלשות והבאנו 700 מיליון שקל, אבל תבינו שהחינוך של הילדים שלנו, תבינו שאתם לא יכולים לפגוע בבנים שלי, אתם לא יכולים לפגוע בעולם התורה, תבינו שזה מדינה יהודית ועולם התורה לא יכול בלעדיה", הבהיר חבר הכנסת ינון אוזלאי שלקח גם אחריות אישית ואמר: "החטא שלנו כנציגים חרדים שעדיין לא נלחמנו שהתקציב יהיה בבסיס התקציב כי ככה לא כל שנה נצטרך לבוא ולהיגרר למלחמות".

כזכור, הדיון החל בהצהרה של יושב ראש הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר שהבהיר כי ללא תקציב ישיבות לא יעבור חוק דחיית התקציב שבעצם צפוי למנוע את ההליכה לבחירות במקרה והחוק לא יעבור על ידי פיזור הכנסת באופן אוטמטי ביום שלישי הבא, ובכחול לבן הבהירו כי הם מתנגדים ליוזמה וכי חה"כ זוהר מדבר באופן אישי ולא בשם הקואליציה.

 

 

 

 

ינון אזולאי תקציב הישיבות ועדת הכספים ישראל ביתינו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד