י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הקרב בדרך לבחירות

בכחול לבן תוקפים את הליכוד ועוקצים את החרדים

אחרי שנראה היה כי סכנת הבחירות שריחפה עלינו מתרחקת בדמות הצעת החוק של 'דרך ארץ' שדוחה את ההצבעה על התקציב במאה ימים, נראה שהדרמה שבה לזירה הפוליטית כשבליכוד מבקשים שלא לתמוך בהצעה ובין הצדדים ניטש קרב האשמות כשהחרדים בתווך 

בכחול לבן תוקפים את הליכוד ועוקצים את החרדים
מיקי זוהר עם נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות התעקשות יו"ר הקואליציה מיקי זוהר והליכוד, שלא להצביע על דחיית תקציב שימנע את פיזור הכנסת וזאת עד שיושג תקציבים למוסדות חינוך ובהם גם תקציב הישיבות, הליכוד וכחול לבן מחליפים מהלומות ביניהם, ובכחול לבן עוקצים את החרדים.

בתגובה להאשמות שהטיחו בליכוד מוקדם יותר היום (רביעי), כי "כחול לבן שוב נלחמים בממשלה בזמן שראש הממשלה נתניהו נלחם בקורונה" כשלטענת הליכוד בכחול לבן "עצרו כסף חיוני לפתיחת שנת הלימודים, כולל תוכניות לילדים בסיכון וילדים בפריפריה".

בכחול לבן מגיבים לדברי הליכוד. "מועד ההוכחה מתקרב והשטיקים והטריקים מתגברים" אומרים בכחול לבן. לטענתם, "הליכוד מפר את הבטחתו לאחדות ויציבות ומחפש בכל יום תירוץ חדש לבחירות".

עוד תקפו בכחול לבן: "מי שטובת ישראל לנגד עיניו יפעל להעברת תקציב אחראי ולא ישפוך כסף פוליטי כדי להתחזק לקראת הבחירות". כשהעקיצה מוטחת לעבר הסיעות החרדיות שדורשות תקציב ישיבות.

"כחול לבן תפעל ותמשיך לפעול מתוך מניע אחד בלבד: למנוע בחירות למען מיליון מובטלים, ולמען עם ישראל כפי שהתחייבה" הבהירו עוד בהודעת הסיעה.

בכיר בקואליציה אמר היום בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי רמז לכוונת הליכוד ללכת לבחירות ניתן היה לראות כבר הבוקר במהלך דיון בוועדת הכספים, ולפיו "היה סיכום אתמול בלילה להצביע עוד היום על חוק דחיית התקציב", אלא שלטענתו, "באמצע הדיון הגיע אל ממלא מקום יושב ראש הוועדה פינדרוס נציג הליכוד אופיר כץ ואחריו יו"ר הקואליציה מיקי זוהר וביקש ממנו שלא להצביע היום על החוק שידחה את התקציב ויציל את המדינה מהליכה לבחירות".

הבכיר בקואליציה ציין כי הופעתו הבוקר של יושב ראש הקואליציה זוהר בוועדת הכספים כשהתעקש להעביר את החוק שימנע בחירות רק בתנאי העברת תקציב הישיבות, העלה את זעמם של נציגי כחול לבן שנכנסו לדיון והביעו את התנגדותם למהלך, דבר שמעלה חשש כי בליכוד מנסים לפוצץ את השיחות בינם לבין כחול לבן וללכת לבחירות בעוד שלושה חודשים.

קואליציה מפלגת כחול לבן הליכוד מיקי זוהר תקציב הישיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד