י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עם פטיש כבד בידיהם

ערבים ניסו לבצע לינץ' בנהג חרדי: "ראיתי את הרצח בעיניים שלהם"

אירוע חמור בירושלים: נפתלי, תושב קרית נערים נקלע לתקרית בכביש עם שני בני מיעוטים, כעצר ברחוב צר הם יצאו אליו רעולי פנים ועם פטיש כבד בידיהם. ברגע האחרון, כשהבינו שהמשטרה בדרך - נמלטו • "ברגע שעצרתי את הרכב במעבר חציה, קפצו עליי השניים עם פטיש כבד והחלו לדפוק בעוצמה על הרכב"

ערבים ניסו לבצע לינץ' בנהג חרדי: "ראיתי את הרצח בעיניים שלהם"
רעולי פנים משליכים חפצים בהר הבית צילום: משטרת ישראל

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי תושב קרית יערים שיצא הבוקר (רביעי) לנסיעה בכביש 1, בדרך לעבודתו בירושלים, ניצל מלינץ' שניסו לבצע בו שני ערבים. השניים נצמדו אליו עם רכבם והחלו לאיים עליו כי יפגעו בו.

האירוע החל כאשר במהלך נסיעתו, הבחין החרדי ברכב ובו שני בני מיעוטים שסברו ככל הנראה כי הוא נוסע בצורה איטית, במהירות שהפריעה לתנועה התקינה בכביש.

הצעיר החרדי, שחשש לחייו הצליח להימלט עד שנכנס לירושלים שם הזעיק המשטרה. אלא, שבשלב מסוים כאשר הוא נאלץ לעצור ברחוב צר, יצאו השניים מהרכב כשהם רעולי פנים, עם פטיש כבד בידיהם ואיימו לפגוע בו. לאחר שהבינו כי המשטרה עושה את דרכה למקום הם נמלטו.

בשלב מסוים, לאחר חיפושים ארוכים, הגיעה המשטרה אל שני החשודים. השניים נעצרו לחקירה בתחנת המשטרה במגרש הרוסים ובהמשך יוחלט האם להביאם בפני שופט לצורך הארכת מעצרם.

נפתלי, הצעיר החרדי מתאר את השתלשלות האירועים בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "נסעתי לתומי בעיקול היציאה לכביש 1", הוא מספר, "מקום בו מהירות הנסיעה מוגבלת. לפתע נצמד אליי רכב ובו שני ערבים והחלו לעשות לעברי תנועות מאיימות. מאחר שחששתי לחיי האצתי את המהירות עד שהגעתי לפאתי ירושלים. ברגע שעצרתי את הרכב במעבר חציה, קפצו עליי השניים עם פטיש כבד והחלו לדפוק בעוצמה על הרכב. ראיתי את הרצח בעיניים שלהם".

עורך דינו של של הצעיר החרדי איתמר בן גביר מסר כי "מדובר באירוע חמור ביותר שיכול היה להסתיים ברצח. מקווה שהדין ימוצה עם שני המחבלים ונפעל לשם כך".

לינץ' קרית יערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד