י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ממשלה בתוך ממשלה

הליכוד וכחול לבן בקרב פומבי • על אשכנזי: "רוצה להפיל את גנץ"

הקרבות בתוך הנהגת הממשלה הפריטטית נמשכות ועולות הערב שלב. לאחר שאשכנזי צוטט כאומר: "נתניהו לא רוצה לפנות את בלפור בשום צורה". בליכוד תקפו כי "הוא רוצה להפיל את גנץ" | בכחול לבן מגיבים: "נתניהו רוצה בחירות משיקולים אישיים. כל השאר רעש וצלצולים"

הליכוד וכחול לבן בקרב פומבי • על אשכנזי: "רוצה להפיל את גנץ"
בני גנץ/גבי אשכנזי/בנימין נתניהו צילום: מרים אלסטר/יונתן זינדל, פלאש 90

חילופי ההאשמות בין הליכוד לכחול לבן נמשכו לאורך כל היום, והערב היריבות עולה שלב במתקפה מצד הליכוד כנגד שר החוץ ובכיר המפלגה ח"כ גבי אשכנזי, כשברקע טענות כי הוא המוביל את הקו להתעקש מול דרישות הליכוד.

ב'כאן 11' דווח הערב כי בשיחות סגורות קורא השר אשכנזי להתעקש מול דרישות ראש הממשלה בנימין נתניהו ובשיחות סגורות הוא תוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו בטענה שהוא לא רוצה לפנות את בלפור.

על פי הפרסום של מיכאל שמש, בשיחות סגורות נשמע השר אשכנזי אומר: "נתניהו לא רוצה לפנות את בלפור בשום צורה. הוא יעשה הכל כדי להימנע מכך. אנחנו לא צריכים למצמץ ולהתקפל. אם הוא נחוש ללכת לבחירות. בוא נראה אותו עושה את זה".

בליכוד פתחו במתקפה נגד גבי אשכנזי, ובהודעה לתקשורת נמסר: "גבי אשכנזי התחיל את קמפיין הפריימריז לראשות כחול לבן ודוחף בכל הכוח לבחירות. כנראה שיותר מאשר להפיל את נתניהו, הוא רוצה להפיל את גנץ. כחול לבן צריכים להפסיק לעשות פוליטיקה ולתקוע את התקציב כדי לפתוח את שנת הלימודים בזמן - ולאפשר את המשך כהונת הממשלה שתדאג לאזרחי ישראל".

ב'כחול לבן' השיבו במתקפה: "נתניהו רוצה בחירות משיקולים אישיים. כל השאר רעש וצלצולים. בליכוד שכחו שיש מיליון מובטלים. מוטב שנתניהו יוציא את השרים מהאולפנים ויחזיר אותם לטפל בקורונה".

יו"ר האופוזיציה ויו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד הגיב לקטטות בממשלה ואמר: "‏מגיע לאזרחי ישראל ממשלה אחרת. כזאת שבאה לשרת את הציבור ולא את הפוליטיקה. מה שקורה בממשלה הזאת זאת בדיחה. זאת שערורייה לאומית. לא ייאמן שמדינת ישראל הגיעה למצב הזה. זה יכול להיות אחרת. אנחנו נעסוק במה שחשוב: לרפא את המגיפה, לתקן את הכלכלה".

גבי אשכנזי מפלגת כחול לבן מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד