ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
חמישה ימים לפיזור הכנסת

גנץ משיב אש לנתניהו: "משחק פוקר על חשבון האזרחים"

גנץ כינס אמש את חברי סיעת כחול לבן ואמר להם כי הם ניצבים בפני "ימים קריטיים" והביע חשש כי "נתניהו עלול להוביל לבחירות איומות למדינת ישראל" • לדברי גנץ: "דבר לא מצריך בחירות; כחול לבן מחוייבת ליציבות"

גנץ משיב אש לנתניהו: "משחק פוקר על חשבון האזרחים"
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: יונתן זינדל/תומר נויברג, פלאש 90

ברקע חוסר הוודאות, האם ישראל תצעד לבחירות בעוד חמישה ימים, כינס אמש (רביעי) ראש הממשלה החליפי שר הביטחון בני גנץ את חברי סיעת 'כחול לבן'. 

גנץ פתח ואמר לחבריו: "לא השתנה דבר מלפני שלושה חודשים כשהקמנו ממשלת אחדות להתמודדות עם אתגרי המדינה מהקורונה הבריאותית, הכלכלית והחברתית שאנחנו מתמודדים עימה בימים אלה. דבר לא מצריך בחירות".

לדבריו: "בניגוד לאחרים, אנחנו לא משחקים פוקר על חשבון אזרחי ישראל. כשהלכנו עם הליכוד להסכם הזה, הלכנו למרות מטח האזהרות שקיבלנו. הלכנו להסכם כי בתקופה קריטית, ובתוך שסע נורא, יש לנו מחויבות לאומית לעם, למדינה, לחברה, והוא זה שיבטיח את יציבותה של ישראל ואת פרנסתם של אזרחי המדינה".

הוא סיפר בישיבת הסיעה: "בימים האחרונים קיימנו מגעים עם הליכוד מתוך מוכנות אמיתית למנוע בחירות ולמצוא את הפתרון שישרת את מדינת ישראל. אני לא באתי לפתור בעיות אישיות של אף אחד- הנכונות שלנו לפשרות תהיה רק על בסיס קיום ההסכם שנחתם והצרכים של מדינת ישראל".

לסיום אמר: "בימים הקרובים נמשיך לשמוע ספינים מכל הצדדים – אנחנו נמשיך לנווט ביושר ועל פי העקרונות שלנו".

מפלגת כחול לבן בני גנץ מפלגת הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד