י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נערך לבחירות?

ההוראה של נתניהו: ללכת על הראש של בנט

נתניהו משחק אותה? על פי דיווח הבוקר ב'ישראל היום', נתניהו הורה לחברי הסיעה לפעול כאילו אנו כבר נמצאים בתוך מערכת בחירות ואף מיקד אותם נגד המטאור הפוליטי החדש-ישן נפתלי בנט | בנט הגיב: "עצוב לי לראות מדינאי עטור זכויות עסוק בפוליטיקה קטנה" | בליכוד עקצו בחזרה

ההוראה של נתניהו: ללכת על הראש של בנט
בנימין נתניהו/נפתלי בנט צילום: דוד כהן/יונתן זינדל, פלאש 90

בליכוד נערכים לבחירות ועל פי הדיווח הבוקר (חמישי) ב'ישראל היום', ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה לחברי הכנסת לפעול כאילו מדובר בבחירות, והורה ללכת על ראשו של השר לשעבר נפתלי בנט שנוסק בסקרים האחרונים יחד עם מפלגתו 'ימינה'.

על פי הדיווח, רק בסוף השבוע יכנס ראש הממשלה דיון מכריע ובסופו יכריע האם ללכת לבחירות או שמא להגיע להסכמות עם כחול לבן. בדיון צפויים להשתתף מקורבי ראש הממשלה ובהם יו"ר הכנסת יריב לוין. בו יעלה גם סקרים מעודכנים.

נתניהו העביר הוראה לנציגיו בסיעה להתייחס למצב כביכול מדובר בשיא מערכת בחירות, כשהדבר אף מסביר את התנהלותו בימים האחרונים, כולל סיור אתמול בשוק מחנה יהודה.

עוד דווח כי ראש הממשלה הורה לחברי סיעתו ללכת על הראש יו"ר ימינה השר לשעבר נפתלי בנט, זאת על רקע הזינוק שלו בסקרים שהגיע עד לכדי 19 מנדטים, לצד אחוזי התאמה גבוהים לראשות הממשלה במקום השני אחרי נתניהו, בפער ניכר משאר הטוענים לכתר כדוגמת יאיר לפיד ובני גנץ.

בנט עצמו התייחס לדיווח וצייץ ברשת הטוויטר: "עצוב לי לראות מדינאי עטור זכויות עסוק בפוליטיקה קטנה במקום לדאוג לצרכי העם שסובל".

בליכוד הגיבו לבנט ומסרו: "כל פעם שבנט לא מקבל את הג'וב שדורש, הוא מגלגל עיניים ותוקף את ראש הממשלה. הוא כינה את תוכנית הריבונות "תוכנית כליה", ואז תקף שזה "פספוס המאה" כשהושג הסכם השלום עם האמירויות. מוטב ש'דובי לא-לא' של הפוליטיקה יצייץ מסלול מחדש ויעבור ממחנה לפיד ועודה אל מחנה הימין".

נפתלי בנט בנימין נתניהו בחירות 2020 מפלגת הליכוד ישראל היום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד