י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הישג השלום

הכתב החרדי מהבית הלבן: "זה מדהים וממש נס שלא דלף"

ג'ק טורקס, עיתונאי חרדי המסקר את המתרחש בבית הלבן למגזין החרדי Ami אומר ל'בחדרי חרדים' כי הוא לא מבין איך הסיפור עם איחוד האמירויות לא דלף • "בסופו של יום אין יריבות בין 2 המדינות, ואף ישראלי מעולם לא הרג אמירותי"

הכתב החרדי מהבית הלבן: "זה מדהים וממש נס שלא דלף"
ג'ק טורקס, הכתב החרדי בבית הלבן צילום: מתוך פייסבוק

ג'ק טורקס, עיתונאי חרדי בלבוש חסידי מלא שעושה שעות רבות בבית הלבן ונהירים לו כל שבילי המקום ונמצא בקשר עם כל המי ומי בבית הלבן, שערך השבוע ראיון משולש עם שגריר ארצות הברית בישראל, דיוויד פרידמן, עם ג'רארד קושנר, ועם שליח ארצות הברית למזרח התיכון, אבי ברקוביץ, אומר כי הוא הופתע.

"הופתעתי מאד, הכל בוושינגטון דולף, הכל בישראל דולף, אני מניח שהיו אנשים נוספים שידעו על כך חוץ מהצוות בסביבתו של טראמפ. ועדיין זה לא דלף", אומר טורקס בפליאה ל'בחדרי חרדים'.

הוא שב ומדגיש כי "זה מדהים וממש נס איך שזה לא דלף, איחוד האמירויות אולי פחות רגילים להדליף דברים, אבל ישראל היא מדינה שהכל בה דולף מהר, וגם כאן בוושינגטון הכל דולף, אנשים כאן בתקשורת נדהמו מהפרסום, אני הייתי מופתע מאד, בעידן של רשתות חברתיות אי אפשר לשמור סודות, התהליך הזה לקח זמן רב, אך בחודשים האחרונים השיחות נכנסו להילוך גבוה, והעובדה שזה לא דלף, היא נס מדהים, אין לי הגדרה אחרת".

טורקס בשיחה עם אבי ברקוביץ.

אתמול פרסמה סוכנות הידיעות AP, כי ג'ארד קושנר, חתנו של טראמפ ויועצו הבכיר, אמר לכתבים בבית הלבן כי הדיונים לקראת ההסכם התרחשו בשנה וחצי האחרונות.

"תראה, בסוף היום, זה בלתי נמנע, נכון?", קושנר אמר והוסיף: "אף ישראלי מעולם לא הרג אמירטי, נכון? אין שנאה כזו בין האנשים".

למען האמת, ישראל ואיחוד האמירויות מעולם לא נלחמו זו בזו במלחמה ואינן חולקות גבולות. וההסכם התקבל בברכה בקרב שתי המדינות.

הסכם שלום איחוד האמירויות הבית הלבן ג'ק טורקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד