כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"כל משימה, בכל שעה!"

מעניין: ראש המוסד המריא במטוס שהביא את הרבי זצ"ל לארץ

היסטוריה מעניינת ישנה למטוס שעמו המריא בראשית השבוע הרמס"ד הישראלי יוסי כהן לדובאי. מסתבר שאותו מטוס אמריקני במקור נמכר לפני כארבעה חודשים לחברה ישראלית ואף הביא לפני כחודש את הרבי מסאדיגורה זצ"ל מלוס אנג'לס לישראל

מעניין: ראש המוסד המריא במטוס שהביא את הרבי זצ"ל לארץ
הרבי מסאדיגורה/הרמס"ד יוסי כהן צילום: יוסי זליגר, פלאש 90/ מארק ישראל סאלם, לע"מ

בראשית השבוע המריא ראש המוסד יוסי כהן לדובאי בכדי לסגור את הקצוות לקראת החתימה הרשמית על הסכם השלום בין ישראל לאמירויות. כתב התעופה של ynet איתי בלומנטל חושף כי אותו המטוס הפרטי והמפואר עמו טס הרמס"ד, הביא את האדמו"ר בל ה'אבירי ים' זצ"ל מסאדיגורה היישר מלוס אנג'לס לישראל, לפני כחודש. 

בלומנטל יודע לספר כי למטוס המנהלים שהטיס השבוע את ראש המוסד יוסי כהן לאיחוד האמירויות יש סיפור מיוחד. זהו מטוס עם רישום אמריקאי N467AM שנרכש לפני ארבעה חודשים וחצי על ידי "חץ תעופה" הישראלית ועבר מאז שיפוץ מקיף. המוטו של החברה: "כל משימה, בכל שעה!".

בעבר המטוס בן ה-36 פעל בשירות חברת הפקות סרטים בהוליווד לוס אנג'לס בשם VIDEOTAPE CENTER שנסגרה. המטוס נרכש על ידי החברה מישראל ב-18 במרץ האחרון בערבות של בנק במדינת יוטה בארה"ב. בחוברת על המטוס מצוין כי הצעת המכירה שלו עמדה על סכום של 1,800,000 דולר.

לפני שהתחיל לפעול בישראל, כך ע"פ מקור יודע דבר, הותקנו על מנועי המטוס משתיקי קול מיוחדים כדי להפחית מעצמת הרעש שלו. אחרי הכל, מדובר במטוס שעוד מעט יחגוג 40. 

כן מדווח כתב התעופה בלומנטל כי ב-16 ביולי המטוס הביא לישראל מלוס אנג'לס שבארה"ב את האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל, שנפטר למגינת לב בשבוע שעבר לאחר מחלה קשה בגיל 65.

כזכור, בשבוע שעבר בליל פטירתו של הרבי, הבאנו ב'בחדרי חרדים' תיעוד וידאו נדיר ומיוחד, בו נראה הרבי זצ"ל יורד מאותו מטוס בפעם האחרונה בחייו, כשהוא נשען על מקל ונעזר בבנו הגדול הרה"צ רבי מרדכי שלום יוסף, שעתיד להתמנות לאדמו"ר מסאדיגורה ירושלים.

יוסי כהן הרבי מסאדיגורה מטוס פרטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד