י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ארה"ב: אוטיסט בן 9 גורש מגינה ציבורית "לא עטה מסכה"

בתיעוד שהעלתה אמו של אוטיסט בן תשע, נראה הילד בוכה ברכב, זאת לאחר שגורש מגינה ציבורית סגורה בארה"ב ואינו הוכנס אליה כיוון שלא עטה מסיכה • צפו

ארה"ב: אוטיסט בן 9 גורש מגינה ציבורית "לא עטה מסכה"
הילד בוכה ברכב צילום: מ

לאחר התקרית שבה הורדו מטיסה אם ושני ילדיה כיוון שבנה האוטיסט לא עטה מסיכה, תקרית חדשה תפסה את הכותרות ברשתות החברתיות כאשר אוטיסט נוסף בן תשע הודר מגינה ציבורית מאותה הסיבה.

פמלה היינבאב אמו של הילד העלתה את הסרטון לרשתות החברתיות, בו הוא נראה בוכה וכועס ברכב בתגובה לכך שלא הורשה להיכנס לפארק. שני בניה הם אוטיסטים שסובלים מאסטמה קשה, ושניהם סורבו להיכנס לפארק כי לא חבשו מסכה.

"זה הפתיע אותי מאוד כי ביקרנו בפארק הזה כמה ימים קודם לכן והורשינו להיות באזור פארק המים שבו אין צורך במסכות. במקומות אחרים בפארק נדרשים כיסויי פנים לכל האורחים מעל גיל שנתיים, בהתאם להוראות הנגיד טום וולף. יש לבני אסטמה קשה ולכן הוא לא יכול לכסות את פניו בשום דבר. אין לו כובע על הראש ולא נעליים לרגליו - הוא פשוט לא מסוגל".

בימים שלאחר פרסום הסרטון, עשרות עורכי דין התייצבו לפתחה של פמלה להציע את שירותיהם לתבוע את הנהלת הרשי - פארק, אבל היא התעקשה שזו מעולם לא הייתה כוונתה בפרסום הסרטון. "אנחנו לא מחפשים שום דבר מלבד כניסה לפארק. זה המקום האהוב על בני, וזה קשה מאוד להסביר לו שאנחנו לא יכולים ללכת לשם. התגובה שלו לזה היא מאוד מאוד קשה ואלימה".

מדוברות הפארק נמסר כי "מדיניות הבריאות והבטיחות שלנו מחייבת כיסוי פנים לכל אורחי ואנשי הצוות ששוהים במקום, זאת על מנת להגן על בטיחותם של כל האורחים ואנשי הצוות בהרשי פארק".

ילד אוטיסט פארק קורונה מסכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד