י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בדרך לנתב"ג עוברים בהדסה

המיזם החדש של פרופ' רוטשטיין: בדיקות ליוצאים לחו"ל

הפרופ' זאב רוטשטיין הודיע על מיזם חדש: יוצאים לחו"ל יעברו ב'הדסה' ויהנו משירות של בדיקת קורונה לפני הנסיעה • המבצע בשיתוף 'ישראייר'

המיזם החדש של פרופ' רוטשטיין: בדיקות ליוצאים לחו"ל
בדיקת קורונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
לאחר שבית החולים 'הדסה' היה הראשון, והיחיד בינתיים, שיצא בפרוייקט מסחרי של שירות בדיקות קורונה לעסקים וחברות, מודיעה השבוע הנהלת 'הדסה מדיקל' על שירות חדש וייחודי: בדיקות קורונה ליוצאים לחו"ל.
לאחר שהשבוע החלו הטיסות למדינות הירוקות ללא חובת בידוד בחזרה לישראל, ובעוד בארץ ניטש עדיין הויכוח סביב הטיסות לאומן לקראת ראש השנה, מודיע בית החולים 'הדסה' על שירות  לטובת הנוסעים. במסגרת המתווה לטיסות לחו"ל – למדינות ירוקות וחזרה מהן, נוסעים אשר רוצים לטוס לבולגריה, קרואטיה ויוון שחייבים בהצגת בדיקת קורונה שבוצעה 48/72 שעות לפני מועד ההמראה, יוכלו לבצע את הבדיקה במתקני הדסה מדיקל.
לאור העובדה שקיים חלון זמנים קצר בין מועד הבדיקה למועד הטיסה קיים צורך ממשי לאותם אלו שטסים לקבל תוצאות במהירות. במסגרת השת"פ עליו הכריזו הדסה מדיקל וישראייר, לקוחות אשר ירכשו טיסה/חבילה בישראייר יוכלו לרכוש בדיקה מהירה בהדסה מדיקל בעלות מופחתת של 50 דולרים, ולקבל את תוצאות הבדיקה עד 24 שעות מרגע הביצוע – מה שיאפשר לנוסעים לדעת בוודאות אם הם רשאיים לעלות לטיסה או לא.
הבדיקות לטסים לחו"ל מבוצעות ב'הדסה מדיקל' – בבית גיבור ספורט ברמת גן, או בהדסה עין כרם בירושלים ועם קבלת התשובה השלילית ממעבדות הדסה, יונפק לנוסע "דרכון רפואי" רשמי של הדסה מדיקל, הכולל את התשובות באנגלית, וישמש את הנוסע בהגעה למדינת היעד.
מ'הדסה' נמסר כי החל מיום ראשון הקרוב כל נוסע שיבצע הזמנה באתר ישראייר יוכל להזמין ולתאם את הבדיקה כחלק מהליך ההזמנה.
מנכ"ל הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין, מדגיש כי ללא שיתוף הפעולה של חברת ישראייר ומשרד הבריאות ומחויבותם לתהליך כולו, הרי שלא ניתן היה להגיע אל הרגע הנכסף לו חיכו כל כך הרבה ישראלים – טיסה לנופש בחו"ל, עוד הקיץ. "הדסה כארגון בריאות עולמי רואה חשיבות אסטרטגית בהנעת המשק תחת המגבלות והאיסורים, ובמציאת פתרונות לחידוש פעילות התעופה למדינות ה'ירוקות'", אמר. 
קורונה זאב רוטשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד