י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מבול של ביקורות

ברזיל: עובד בסופר מת וכוסה בקרטונים, והחנות המשיכה כרגיל

עובד בן - 59 בסופרמרקט בברזיל מת במהלך העבודה. עובדי המקום כיסו אותו עם קרטונים ועם מטריות והסופר המשיך לעבוד רגיל • ברשתות החברתיות תקפו והחנות נאלצה להסביר את המקרה המצער

ברזיל: עובד בסופר מת וכוסה בקרטונים, והחנות המשיכה כרגיל
הסופר בברזיל צילום: מתוך האתר של החנות

השערורייה שזעזעה את ברזיל: גבר מת בחנות בברזיל, אך גופתו הושארה על רצפת החנות מכוסה במטריות ומוקפת בארגזים מקרטון בזמן שהחנות נותרה פתוחה והעסקים המשיכו כרגיל, מה שהביא להתקפות נגד החנות ברשתות החברתיות.

האירוע התרחש בחנות במדינת רסיפה הצפון-מזרחית ב-14 באוגוסט, אך פורסם רק השבוע, עם מבול של ביקורות ברשתות החברתיות על כך שהגופה לא נלקחה, וכי החנות לא נסגרה ללקוחות.

מנהל המכירות מנואל מויס קוואלנטה, בן-59, חטף התקף לב בעת שעבד בחנות. היא קיבל עזרה ראשונה במהירות, אך זה לא עזר והוא הלך לעולמו בחנות, כך על פי הצהרה של הרשת 'קרפור'. הנהלת קרפור בברזיל התנצלה ביום רביעי האחרון ואמרה כי הטיפול באירוע לא היה ראוי.

החברה פרסמה הודעה רשמית. "טעינו בכך שלא סגרנו את החנות מיד לאחר מה שקרה בזמן ההמתנה להלוויה, כמו גם שלא מצאנו את הדרך הנכונה לדאוג לגופה" נכתב.

לאחר שהאיש מת, העובדים הקיפו את גופתו עם קרטונים ומטריות, הנהלת קרפור הסבירה כי הם פעלו לפי ההנחיות שלא להרחיק את הגופה ממקומה.

חברת קרפור אחת מרשתות השיווק הגדולות בברזיל, אמרה כי היא שינתה כעת את הנחיותיה לכלול בעתיד את סגירת החנות.

"אנו מתנצלים בפני המשפחה ונמצאים מוכנים לתמוך בהם בכל דרך שצריך". נמסר מקרפור בהודעה.

ברזיל סופרמרקט מוות רשתות חברתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד