י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מחסור במזון

צפון קוריאה: האזרחים נצטוו למסור את חיות המחמד שלהם

התושבים בצפון קוריאה סובלים ממחסור חמור במזון לאחר שהגבול עם סין נסגר בעקבות התפשטות הנגיף • כעת הודיע הדיקטטור קים ג'ונג' און כי חיות המחמד הם סמל ל'קפיטליזם' והורה להחרים את כולן • התושבים חוששים כי בסך הכל מדובר בפיתרון למחסור החמור במזון במדינה

צפון קוריאה: האזרחים נצטוו למסור את חיות המחמד שלהם
אילוסטרציה צילום: Pixabay

הדיקטטור קים ג'ונג און, מנהיגה של צפון קוריאה, הצהיר כי חיות מחמד הם סמל ל'קפיטליזם' והורה לאסוף את הכלבים בפיונגיאנג, אך בעלי הכלבים חוששים כי חיות המחמד האהובות שלהם ישמשו כדי לפתור את מצוקת המזון של המדינה.

הדיקטטור קים הודיע ​​בחודש יולי, כי בעלות על חיית מחמד מנוגדת לחוק, הרשויות במדינה עוקבות אחר משקי בית עם חיות מחמד ומאלצות אותם לוותר עליהן, או במקרים מסויימים אפילו להחרים אותם בכוח, כך אמר גורם בצפון קוריאה לעיתון "צ'וסון אילבו" בדרום קוריאה .

הגורם הוסיף: כי "חלק מהכלבים נשלחים לגני חיות המנוהלים על ידי המדינה או נמכרים למסעדות בשר כלבים". כך מדווח ה"דיילי מייל".

בדו"ח של האו"ם שפורסם לאחרונה נאמר כי 60 אחוז מכלל 25.5 מיליון תושבי צפון קוריאה מתמודדים עם "מחסור במזון נרחב" שהוחמר לאחר סנקציות בינלאומיות שהוטלו על המשטר עקב תכניות הטילים הגרעיניים שלו.

בשר כלבים נחשב למעדן בחצי האי הקוריאני, אם כי המסורת של אכילת כלבים הולכת ונמוגה בדרום קוריאה. ובכל זאת, כמיליון כלבים מגודלים בחוות לצריכה כל שנה בדרום קוריאה.

יחד עם זאת, בשר כלבים עדיין נחשב מצרך מצומצם בתפריט בצפון, עם מספר מסעדות כלבים ייעודיות בפיונגיאנג. בשר כלבים פופולרי ביותר בחודשי הקיץ החמים והלחים בחצי האי הקוריאני. הבשר מעלה את חום הגוף בחודשי החורף הקרים.

המדינה הסגורה סובלת ממחסור חמור במזון, שהחמיר בגלל ההחלטה לסגור את הגבול עם סין בגלל נגיף הקורונה, בייג'ינג היא באופן מסורתי התומכת העיקרית של פיונגיאנג, והמקור הכמעט יחיד של האוכל הנדרש להאכיל את תושבי צפון קוריאה.

צפון קוריאה נפגעה קשה גם ממספר אסונות טבע בשנה שעברה, שהשפיעו על היבול, היא גם הושפעה קשות מהצפות שוב החודש, כאשר יבולים באזורי החקלאות המרכזיים נמחקו.

קים ג'ונג און צפון קוריאה חיות מחמד קפיטליזם מחסור במזון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד