י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אתה תהיה דוד טוב"

מרגש: החתן נבהל מהברכה של חכם שלום וקיבל הבטחה

הבחור יהודה כהן נכדו של הגר"י כהן ראש ישיבת יקירי ירושלים קיבל ברכה לזיווג מחכם שלום כהן "אתה תהיה דוד טוב" אלא שהחתן נבהל ונלחץ וחזר לראש הישיבה ממנו שמע שיתארס עד שיתחילו לומר 'ברך עלינו'. הסיפור המלא ב'בחדרי חרדים'

מרגש: החתן נבהל מהברכה של חכם שלום וקיבל הבטחה
החתן אצל חכם שלום כהן צילום: באדיבות המצלם

השבוע התארס בשעה טובה ומוצלחת הבחור יהודה כהן מהפעילים הצעירים של תנועת ש"ס ונכדו חביבו של סבו הגאון רבי יהודה כהן ראש ישיבת 'יקירי ירושלים'. 

לאחר אירוסיו סיפר החתן על ברכה לא שגרתית שקיבל החתן מנשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן לפני כחודשיים. 

הכל החל שאחיו של החתן התחתן לפני חודשיים והוא הגיע לפני החתונה להתברך מנשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן. לאחר שהתברך ביקש החתן מחכם שלום שיברך את יהודה אחיו שיתחתן.

חכם שלום הגיב ואמר "אתה תהיה דוד טוב" ולא פירש, כאן לא הסתיים הסיפור ויהודה כהן שנדבק בנגיף הקורונה נסע לשהות במלון ניר עציון שם ארגן פעילויות לשוהים במקום. 

במקום פגש את אחד מתלמידיו של ראש הישיבה חכם שלום כהן שאמר לו "לחכם שלום יש פה קדוש, אם הוא אמר שתהיה דוד אתה לא תהיה אבא". 

החתן יהודה כהן ששיתף את הדברים סיפר ל'בחדרי חרדים': "קצת נלחצתי, וכשהשתחררתי מהמלונית לפני פחות מחודש חכם שלום הגיע למסור שיחה בישיבה של הסבא - 'יקירי ירושלים', כשהוא חזר לרכב אמרתי לו: הרב אמר שאני יהיה דוד טוב ולא אבא? אז הוא אמר לי מה קורה לך? אני מתפלל עליך תמיד. ואז הבן הרב אפרים כהן פנה לרב ואמר לו "אבא, תברך את יהודה שעוד השנה יתארס". מספר יהודה.

"אז הרב תפס לי את היד ואמר לי במילים האלה "עד ברך עלינו אתה נשוי". 

"השבוע התארסתי, אני כולי בהלם והרגשתי צורך לשתף" סיים יהודה בהתרגשות. 

חכם שלום כהן הרב יהודה כהן יקירי ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד