י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הקיבוץ בראש השנה

ליברמן תוקף את התנהלות הממשלה בעניין אומן "שערוריה"

פרויקטור הקורונה פרופסור רוני גמזו הכריז מלחמה על המתעתדים לטוס לאומן לראש השנה, ובברסלב תקפו בחריפות את הפרופסור וטענו כי הוא ביטל עימם פגישה בנושא • הבוקר, תוקף חה"כ ליברמן את התנהלות הממשלה ואת חוסר המשמעת לדבריו של הפרוייקטור: "ביבי, בשביל מה מינית אותו?"

ליברמן תוקף את התנהלות הממשלה בעניין אומן "שערוריה"
יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו חה"כ אבגידור ליברמן יוצא הבוקר (שישי) במתקפה על התנהלות הממשלה בכל הנוגע ליציאת חסידי ברסלב לאומן, תוך שהוא תוקף וטוען כי "הממשלה דוחה שוב ושוב את תוכנית הרמזור של פרופ' גמזו ואת המלצתו לא לאפשר טיסות אברכים לאומן. מינוי פרויקטור לקורונה הוא דבר מבורך וכך טענתי מההתחלה, אבל מינוי פרויקטור שלא מקשיבים לו זה לא פחות משערורייה".

חבר הכנסת ליברמן תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו עצמו, והוסיף: "ביבי תשאל את עצמך בלילה בשביל מה מינית פרויקטור אם אתה מראה לו רמזור אדום?".

בתוך כך, בביטאונים החרדים יצאו הבוקר במתקפה חריפה כנגד הפרויקטור רוני גמזו, שם הביאו את דבריו של יו"ר המזכירות הארצית של חסידי 'ברסלב' נחמן בנשעיה שהבאנו אמש כאן ב'בחדרי חרדים' שכתב כי "למרות שנקבע דיון משותף אצל רה"מ, גמזו פועל מאחורי הקלעים על דעת עצמו ומנסה לקבוע עובדות בשטח, כשהוא פונה לנשיא אוקראינה בכדי למנוע את קיום הקיבוץ באומן".

"התנהלות זו סותרת את היסוד הראשון שאיתו באת אל הציבור וממנו אתה שואב את כוחך. במעשיך הנך מוכיח שלא שקיפות יש בך, ובוודאי לא רצון לפתור בעיות, והנך ניגש לנושא עם דעות קדומות מבלי לבדוק מקרוב את הפרטים הבסיסיים ביותר של המתווה", אמר בנשעיה.

בנשעיה הוסיף עוד לטעון "פנית לנשיא אוקראינה בכדי שיבטל את הקיבוץ באומן בראש השנה, וזאת למרות שהנך יודע שנקבעה לנו פגישה עם ראש הממשלה להצגת המתווה המוקפד של היציאה לאומן".

"זהו מעשה חמור שנועד לתמרן את המערכת ולקבע עובדות בשטח על דעת עצמך". חתם בנשעיה את דבריו.

 

נחמן בנשעיה אומן ראש השנה קורונה אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד