י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בעט ודרך על ראשה

מחריד: תושב בני ברק מואשם ברצח אמו

כתב אישום הוגש הבוקר נגד תושב בני ברק בשם יצחק כדורי, בגין רצח אמו הסיעודית בעלת 100 אחוזי נכות. בכתב האישום מתואר כי בעודה שרועה על הרצפה, בעט בראשה ודרך על ראשה מספר רב של פעמים בכוונה לגרום למותה, וגרם לה לחבלות קהות בראשה

מחריד: תושב בני ברק מואשם ברצח אמו
אסיר אזוק ברגליו. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד יצחק כדורי, תושב בני ברק בן 47, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אמו, פופי כדורי ע"ה, בת ה-72 בדירתה בעיר.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד יעל הראל, המנוחה הוגדרה כחולה סיעודית בעלת 100% אחוזי נכות בשל בעיותיה הרפואיות. המנוחה הייתה מרותקת למיטתה ונזקקה לעזרת אחרים במילוי צרכיה הבסיסיים, כגון החלפת בגדיה, שמירה על ניקיון גופה ומתן מזון. בשל נכותה, הסתייעה המנוחה במטפלת, שהייתה מגיעה לדירה בכל בוקר למספר שעות כדי לעזור למנוחה במילוי צרכיה הבסיסיים.

לפני כשלושה שבועות בתאריך ו' באב, בשעה 03:45 בערך, נפלה המנוחה ממיטתה וצעקה בקול רם וממושכות אל בנה הנאשם שיבוא להושיט לה עזרה.

בחלוף כחצי שעה לערך, התקרב הנאשם אל המנוחה, ובעודה שרועה על הרצפה, בעט בראשה ודרך על ראשה מספר רב של פעמים בכוונה לגרום למותה, וגרם לה לחבלות קהות בראשה.

לאחר מכן, עזב את הדירה והשאירה חבולה ושרועה על הרצפה עד לבואה של המטפלת בבוקר אשר הזעיקה צוות מגן דוד אדום שפינה אותה לבית החולים שם נקבע מותה.

רצח מחריד רצח בבני ברק בן רצח את אמו כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד