י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"חתרן בלתי נלאה"

כמו בבחירות: הליכוד וגבי אשכנזי בקרב האשמות

אשכנזי תקף הערב את הליכוד ונתניהו וספג בחזרה: "מוטב שאשכנזי יחלק ציונים במה שהוא מתמחה: הדלפות ביטחוניות חמורות, סיכול מועמדים לרמטכ״לות וחתירה פלילית נגד הדרג המדיני"

כמו בבחירות: הליכוד וגבי אשכנזי בקרב האשמות
בני גנץ/גבי אשכנזי/בנימין נתניהו צילום: מרים אלסטר/יונתן זינדל, פלאש 90

כאילו מדובר כבר במערכת הבחירות, בליכוד ובכחול לבן ממשיכים בהתקפות ההדדיות. שר החוץ ובכיר כחול לבן מחזיר את פרשת הצוללות לסדר היום וחוטף מתקפה נגדית מהליכוד.

השר גבי אשכנזי התייחס להסכם השלום עם איחוד האמירויות וצייץ הערב (מוצאי שבת) בטוויטר: "אני נותן לנתניהו ציון נכשל על מידור שר הביטחון ושר החוץ. זו התנהגות חסרת אחריות. חזר לדפוסי ההתנהלות כמו בפרשת משעל, מנהרות הכותל ופרשת הצוללות".

"יש לנתניהו 48 שעות להתעשת ולהוכיח האם טובת הציבור לנגד עיניו או טובתו האישית", הוסיף אשכנזי שציין כי "על האלונקה שסוחבת כחול לבן שוכבים 9 מיליון אזרחים פצועים שלא יודעים מחר איך לקנות ילקוט בית ספר לילדים שלהם. אם נתניהו יעזוב את האלונקה, מי שייפול ממנה זה עם ישראל".

בליכוד מיהרו להגיב לדברי השר אשכנזי, ומסרו: "גבי אשכנזי ממשיך להיות חתרן בלתי נלאה. עד הרגע האחרון אשכנזי ממשיך לעשות כל מאמץ לגרור את ישראל לבחירות כדי להדיח את גנץ".

עוד תקפו בליכוד כי "מוטב שאשכנזי יחלק ציונים במה שהוא מתמחה: הדלפות ביטחוניות חמורות, סיכול מועמדים לרמטכ״לות וחתירה פלילית נגד הדרג המדיני".

גבי אשכנזי מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד