י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אין חשש לדליפת מידע

חילוקי דעות: כיצד נפל הרחפן הישראלי בלבנון?

בצה"ל פרסמו אמש כי רחפן צהל"י נפל בשטח הלבנוני במהלך פעילות, אך כלי תקשורת המקורב לחיזבאללה דיווח כי פעילי הארגון הם אלו שהפילו את הרחפן • במקביל, הדריכות בגבול הצפון נמשכת, והערכה היא כי הארגון נחוש להגיב על הרג אחד מפעיליו בסוריה  

חילוקי דעות: כיצד נפל הרחפן הישראלי בלבנון?
רחפן, אילוסטרציה צילום: Gershon Elinson/Flash90

כלי טיס ישראלי שהיה אמש (שבת) במהלך פעילות מבצעית, נפל בשטח לבנון באזור עייתא א-שעב בדרום המדינה מצפון ליישוב זרעית. אלא, שאתמול נשמעו חילוקי דעות באשר לדרך שבה נפל הרחפן.

בהודעת דובר צה"ל נאמר כי מוקדם יותר, במהלך פעילות מבצעית של כוח צה״ל בגבול לבנון, נפל רחפן של צה"ל בשטח לבנון. בצה"ל הבהירו כי אין חשש לדליפת מידע.

‏בניגוד להודעת דובר צה"ל, ערוץ התקשורת אל מנאר המזוהה עם ארגון חיזבאללה דיווח אתמול בשעות הערב כי חיזבאללה הוא זה שהפיל את כלי הטיס הישראלי וכי הוא נמצא בידיו. בצה"ל לא התייחסו לדברים.

האירוע מגיע ברקע הדריכות הנשמרת בגבול הצפון מחשש לתגובת ארגון חיזבאלה על הרג אחד מפעיליו בסוריה בתקיפה המיוחסת לישראל בחודש שעבר. בימים האחרונים נראה כי ירדה הדריכות בעקבות הפיצוץ בנמל ביירות, אך גורמים במערכת הביטחון מעריכים כי הארגון עדיין נחוש לבצע נקמה כנגד ישראל.

רחפן צה"ל לבנון חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד