י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הסוף למשבר?

עם פתרון לתקציב הישיבות; החרדים תומכים בפשרת 'חוק האוזר'

ההתנגשות שתוביל לבחירות נמנעה? בסיעות החרדיות מבהירים הבוקר כי הנציגים יתמכו בהצעת הפשרה המתגבשת בין כחול לבן לליכוד על פי החוק של ח"כ האוזר שיביא למניעת פיזור הכנסת • זאת, כשבחודשים עד לתום השנה יפעל תקציב דומה לאשתקד ויפתור את מצוקת הישיבות

עם פתרון לתקציב הישיבות; החרדים תומכים בפשרת 'חוק האוזר'
יונתן זינדל פלאש 90

המשא ומתן לדחיית הבחירות: עם ההתחייבות להסדרת תקציב הישיבות, בסיעות החרדיות הודיעו כי הם יתמכו בפשרה שתמנע בחירות, לאחר שבהצבעות הקודמות ביהדות התורה ניתן חופש הצבעה וחלק מהנציגים כדוגמת השר יעקב ליצמן אף הצביעו נגד החוק לדחיית התקציב.

בהודעה משותפת ששיגרו הבוקר (ראשון) בסיעת ש״ס ויהדות התורה נמסר כי "נציגי ש”ס ויהדו”ת, יתמכו בהצעת הפשרה שמתגבשת בין הליכוד וכחול לבן, עפ”י חוק האוזר לדחייה של פיזור הכנסת".

בהודעה רמזו על ההסדר שיביא סוף למצוקת תקציב הישיבות, כך שבחודשים שנותרו עד לסיום השנה יפעל תקציב דומה לזו של השנה הקודמת בתוספת אחוזית מה שייתן מענה לבעיות בתקציב הישיבות.

"בסיכום על תקציב מאושר וחוק הסדרים בתוך תקופת הזמן שתסוכם בין הצדדים. עד אז יפעלו על פי 1/12 של תקציב 2019 בתוספת אחוזית", נמסר בהודעה.

יצויין כי בהודעה שנמסרה לא הוזכר כלל נושא תקציב הישיבות, אך המשמעות ברורה.

בנוסף בהודעה הבהירו הסיעות החרדיות כי תמיכתם באה כ"חובה למנוע מערכת בחירות מיותרת ולפעול יחד למען אזרחי ישראל במאבק בקורונה ובשפעת לקראת החורף, ובמשבר הכלכלי הקשה הפוקד את ישראל".

צביקה האוזר בחירות תקציב הישיבות הסיעות החרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד