י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אבל במונטריאול

הרבי התמוטט בסעודה שלישית ונפטר לבית עולמו

האדמו"ר משאץ מונטריאול זצ"ל מזקני רבני בעלזא הלך לעולמו בשבת בפתע פתאום בשעת רעוא דרעוין בגיל 88. 'בחדרי חרדים' עם קיצור תולדותיו של הרבי 

הרבי התמוטט בסעודה שלישית ונפטר לבית עולמו
הרבי משאץ מונטריאול זצ"ל צילום: אייזיק י - די וואך

ברוך דיין האמת: בשבת אחר הצהריים הסתלק לבית עולמו בפתאומיות האדמו"ר משאץ מונטריאול הגאון הצדיק רבי משה מאיר מוסקוביץ זצ"ל שנפטר באמצע סעודה שלישית בביתו במונטריאול שבקנדה לאחר שהתמוטט, כוחות הצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את פטירתו והוא בן 88. 

האדמו"ר זצ"ל היה מזקני הרבנים של חסידות בעלזא במונטריאול שבקדנה הוא נולד לאביו האדמו"ר רבי יואל משאץ זצ"ל שכיהן באדמו"רות במנצ'סטר, מונטריאול, לונדון וירושלים. ונפטר בשנת תש"מ.

בהגיעו לפרקו נלקח כחתן אצל רבי נחום בן האדמו"ר רבי יחיאל מסטניסלב זצ"ל.

בחייו התגורר במונטריאול וקבע את מקום תפילתו בבית המדרש בעלזא, היה מגיע להסתופף בצלו של האדמו"ר מבעלזא בחג הסוכות, כמו כן שימש כבעל תפילה בקהילת בעלזא במונטריאול בימים הנוראים.

עם האדמו"ר מבעלזא

קשר מיוחד היה לו עם הגאון הצדיק רבי יעקב יצחק ניימן זצ"ל שכיהן כרבה של קהילת בעלזא במונטריאול ויחד הצעידו השניים את הקהילה קדימה. כך גם בביקורו של האדמו"ר מבעלזא לפני שנתיים בקנדה כיבדו האדמו"ר בצורה מיוחדת. 

הרבי זצ"ל הותיר אחריו דור ישרים מבורך, בניו: הרב יחיאל יוסף - האדמו"ר משאץ בית שמש, הרב נחום - מגיד שיעור בישיבת בעלזא בבורו פארק, הרב יעקב יצחק - מנהל רוחני בת''ת בעלזא בבורו פארק, הרב אברהם דוד, הרב יהושע העשיל, הרב אלימלך, הרב משולם פייבוש והרב אלעזר. אחיו: האדמו"ר משאץ ירושלים. 

מסע הלוויה היום בשעה 10:00 בבוקר (שעון מקומי) מבית המדרש המרכזי  של חסידי בעלזא במונטריאול לעבר בית החיים במונסי שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

שאץ מונטריאול חסידות בעלזא קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד