י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בין הזמנים במטה בנימין

אלפי משפחות חרדיות טיילו בשילה הקדומה ובאתרי הטבע

המשפחות שביקרו וטיילו באתרים הרבים והמגוונים מטה בנימין, נהנו מחוויה חינוכית והיסטורית ייחודית קרובה לבית וכפופה להנחיות משרד הבריאות

 אלפי משפחות חרדיות טיילו בשילה הקדומה ובאתרי הטבע
מועצת בנימין צילום: יח"צ

בין הזמנים האחרון עמד בסימן משבר הקורונה והשלכותיו: בניגוד לשנים עברו משפחות רבות העדיפו להימנע מיציאה לנופש ו/או לאטרקציות ואתרים מרוחקים, ותחת זאת לארגן יציאות קרובות לבית, ללא חשש מהידבקות בנגיף.

פתרון אידיאלי אותו גילו משפחות חרדיות רבות הוא אתר שילה הקדומה. האתר ההיסטורי ממוקם בשטח פתוח ובמרחק נסיעה לא גדול מהריכוזים החרדים הגדולים.

אלפי משפחות הגיעו למקום בימי בין הזמנים, והן נהנו מסיור חוויתי, מהנה ומעשיר. חלק מהמשפחות ניצלו את ההזדמנות לסייר ולבלות גם באתרי הטבע הנוספים באזור.

"הגענו למקום לאחר שנחשפנו לפרסום בעיתון", מספר א', אב למשפחה חרדית שהגיע יחד עם 6 מילדיו. "הילדים וגם אני נהננו מאוד מהסיור. נחשפנו לעולם נדיר ועשיר של היסטוריה יהודית מרגשת".

ד, שהגיע אף הוא למקום עם ילדיו, מוסיף: "גם החוויה עצמה מהנה מאוד, וגם כל המעטפת של ההגעה למקום והאטרקציות הנלוות – מותאמת ומאפשרת שעות ארוכות של בילוי ערכי וחינוכי".

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ: "ימי הקיץ  הביאו אלפי מטיילים לבנימין שנהנו מיופיה של חבל ארץ תנ"כית עם היסטוריה מפוארת, תיירות מרהיבה עם מסלולים ומעיינות וגם הרבה אירוע אקסטרים."

 

מועצה אזורית מטה בנימין בין הזמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד