י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הסגולה הבדוקה לנחת מהילדים

כך קרן ההסעות עוזרת לאלפי ילדים לפתוח את שנת הלימודים

ברחבי הארץ ישנם עשרות אלפי ילדים יהודים טהורים שלא זכו להיות בישיבה ולא זכו לטעום מצוף התורה • גדולי ישראל שיודעים את הצורך הכביר בחיזוק קרן ההסעות ובעתיד החינוך הטהור של עשרות אלפי ילדי ישראל במוסדות הקירוב קוראים לנו להושיט יד לטובת ילדי ישראל המעוניינים בחינוך תורני 

כך קרן ההסעות עוזרת לאלפי ילדים לפתוח את שנת הלימודים
ליווי מסור לילדים צילום: יח"צ

דמעה מתנוצצת בזווית העין. עוד אחת ממהרת אחריה. הילד גדל הוא כבר בחור והיום הוא מתחיל את הזמן. זמן אלול. הלב הומה "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה", לשלוח את הילד שלנו, את הילד שטפחנו וגדלנו במשך שנים, לשלוח אותו לישיבה.

היד רועדת קצת. עוד חיבוק אחרון. עוד מילות פרידה, והנה הוא מתרחק עם המזוודה הגדולה שבתוכה המאפים מידה האוהבת של אמא. זהו. עכשיו נותר רק להתפלל לקב"ה שיתן בליבו את חשקת התורה, שיגדל לת"ח, שיצליח, ושנרווה ממנו נחת יהודית.

ברחבי הארץ ישנם עוד עשרות אלפי ילדים יהודים טהורים שלא זכו להיות בישיבה, שלא זכו לטעום מצוף התורה. ההורים שלהם לא כ"כ מכירים את החינוך התורני, לא גרים קרוב לת"ת המעניק חינוך יהודי ערכי ושורשי.

לסיוע בהצלת נפשות של ממש לחצו כאן >>

הורים מסורתיים מהצפון ומהדרום מבינים שהחינוך התורני הוא החינוך הערכי והאמיתי, אולם בהעדר הסעה מסודרת לבית הספר התורני, שלפעמים כרוך בקרוב לשעה נסיעה מידי יום, הם בקל מתפתים לשלוח את ילדם לחינוך חילוני שמצוי להם בהשג יד.

'קרן ההסעות' הוקמה ע"י גדולי ישראל בדיוק בשביל ההורים האלה. עבור עשרות אלפי ילדי הפריפריה הלומדים בבתי הספר של ה'קירוב' שע"י 'החינוך העצמאי', ואין בשכנותם או ביישובם בית ספר תורני. הברירה הניצבת בידי הילדים הללו היא או ללמוד בבית ספר חילוני באזור מגוריהם, או לנסוע לבית ספר תורני של 'החינוך העצמאי' הנמצא במרחק מביתם.

קרוב ל-30 אלף ילדים נוסעים מידי יום בהסעות שע"י 'קרן ההסעות' בלמעלה מ-1000 קווי הסעות המובילים את הילדים לחינוך יהודי תורני המרוחק מביתם. ההסעות יוצאות מ-243 יישובים שונים ברחבי הארץ ומגיעות אל 124 בתי ספר. עלות מימון ההסעות: למעלה משבעים מיליון ש"ח בשנה. כשרובו של הכסף מגיע מתרומות מהארץ ומחו"ל.

בקרן ההסעות עומדים בימים אלו מול גל של פניות של מנהלי בית ספר ושל הורים המתחננים לקווי הסעה מסודרים אולם הדבר כרוך בעלות כספית אדירה.

גדולי ישראל שיודעים את הצורך הכביר בחיזוק קרן ההסעות ובעתיד החינוך הטהור של עשרות אלפי ילדי ישראל במוסדות הקירוב קוראים לנו להושיט יד לטובת ילדי ישראל המעוניינים בחינוך תורני אולם זקוקים להסעה שתקח אותם אל בתי הספר. גדולי ישראל כותבים במפורש כי "חובה גדולה וזכות גדולה לכל אחד ואחד שיבוא לעזרת הדבר הגדול הזה. ובשכר זה יזכו לרוב נחת דקדושה מכל יוצ"ח היקרים נ"י מידה כנגד מידה, ויתברכו בכל הברכות המרובות המובטחות למזכי הרבים ויזכו לכוח"ט ביום הדין הקרוב הבעל"ט"

לסיוע בהצלת נפשות של ממש לחצו כאן >>

קרן ההסעות פתיחת שנת הלימודים קירוב רחוקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד