ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
סטאר – סנדביץ'

חוזרים ללימודים עם כריכים מזינים ומלאים בחלבון עם טונה סטארקיסט

החזרה לבית הספר דורשת התארגנות מוקדמת מצד ההורים. אחד הדברים החשובים בסדר היום של הילד הוא ארוחת הבוקר ולא פחות מזה ארוחת העשר שחשובה להמשך יכולת הריכוז של הילד בלימודים בשאר היום • טונה בבסיסה היא פתרון מצוין להורים ולילדים, להגברת צריכת הדגים הידועה כנמוכה בקרב ילדים ולשדרוג משביע של הכריך 

חוזרים ללימודים עם כריכים מזינים ומלאים בחלבון עם טונה סטארקיסט
כריך טונה צילום: יח"צ

החזרה לבית הספר דורשת התארגנות מוקדמת מצד ההורים. אחד הדברים החשובים בסדר היום של הילד הוא ארוחת הבוקר ולא פחות מזה ארוחת העשר שחשובה להמשך יכולת הריכוז של הילד בלימודים בשאר היום. ארוחת העשר צריכה להיות מזינה ומשביעה לאורך זמן ולכן חשוב שתכיל את כל אבות המזון. טונה סטארקיסט מציעה מגוון מתכונים לסנדוויצ'ים משודרגים, טעימים ומשביעים אשר יהוו ארוחה מזינה לילד. אל תשכחו להוסיף פתק חמוד שתמיד מחמם את הלב.

טונה בבסיסה היא פתרון מצוין להורים ולילדים, להגברת צריכת הדגים הידועה כנמוכה בקרב ילדים ולשדרוג משביע של הכריך - היא מהווה מקור לחלבון איכותי ועשירה בויטמינים ומינרלים חיוניים רבים החשובים לגדילה והתפתחות תקינים של ילדים.

טונה סטארקיסט מגיעה במספר טעמים, היא אינה מכילה חומר משמר ויחד עם זאת נוחה לצריכה מחוץ לבית היות ואינה דורשת קירור עד רגע הפתיחה.

סנדוויץ סלט טונה

רכיבים:

קופסת טונה סטארקיסט בשמן מסוננת

ביצה קשה חתוכה לקוביות

כף מיונז

תוספות לפי העדפות הילד:

גרעיני תירס/ פלפל אדום/ מלפפון חמוץ/ עגבניה / בצל

לערבב לסלט ולשים בתוך כריך "מענין":

2 פרוסת לחם מלא או "כריך זברה" - פרוסת לחם רגיל ופרוסת לחם מלא, או לחמניה מלאה - לחתוך את הלחמניה לחצי ולמלא בסלט טונה או לגלגל כמילוי בטורטיה.

 

סטארקיסט כריך סנדויצ'ים

 

מעוניינים לשתף אותנו במתכונים שלכם? שלחו אלינו לוואטסאפ 0583288642 או למייל [email protected] ואולי נעלה גם את המתכון שלכם.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד