י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
משתלם ונוח בכיס

מרכנתיל מציע עוד הטבות משתלמות למשתמשים בכרטיס "מרכנתיל סמייל'

בתקופה זו, בה אנו נערכים לחזרתם של הילדים לספסל הלימודים ומתחילים להתכונן לחגי תשרי, ההוצאות שלנו גדלות • לכן מציע בנק מרכנתיל שפע של הטבות אטרקטיביות לכל המשפחה במסגרת תוכנית 'מרכנתיל סמייל'

מרכנתיל מציע עוד הטבות משתלמות למשתמשים בכרטיס "מרכנתיל סמייל'
תומר פרג צילום: יח"צ

לקראת תחילת שנת הלימודים ובפרוס עלינו עונת החגים, מציע בנק מרכנתיל שפע של הטבות אטרקטיביות לכל המשפחה במסגרת תוכנית "מרכנתיל סמייל'. "מרכנתיל סמייל" מזכה את מחזיקי כרטיס האשראי של הבנק במגוון הנחות משתלמות בשיעור של עד 10% מעלות העסקה. בעלי הכרטיס משויכים אוטומטית לתוכנית וזוכים ליהנות משלל הנחות צרכניות הניתנות כבר במעמד החיוב, במגוון רשתות ברחבי הארץ. ניתן לראות את ההנחות בדפי הפירוט החודשיים.

בתקופה זו, בה אנו נערכים לחזרתם של הילדים לספסל הלימודים ומתחילים להתכונן לחגי תשרי, ההוצאות שלנו גדלות. בהתאם, ובמטרה להקל על הלקוחות,  מציע הבנק שורת הנחות במותגים ובתי עסק נבחרים ברשתות ובתי עסק וביניהם: מגה ספורט, סקצ'רס,  נעלי נימרוד, קלארקס, אופטיקנה, אופטיקה הלפרין, ורדינון, ברלינגטון, אוויס, סאני – סמסונג, טרקלין חשמל, קרייזי ליין, מגה ספורט, גולברי, הום סטייל, נעמן, קרביץ ועוד.

תומר פרג, ע. בכיר למנכ"ל בנק מרכנתיל ומנהל האגף לשיווק וקידום עסקים בבנק, מתייחס לתוכנית ולהטבות שהיא מעניקה לצרכן:" כולנו חווים תקופה לא פשוטה ואנו משתדלים לנהל את ההוצאות שלנו בצורה אחראית. במסגרת זו ובמסגרת שאיפתו של מרכנתיל להגביר את חווית הלקוח ושביעות רצונו מהבנק, אנו פועלים גם לסייע בחיסכון בהוצאות. אנו נמצאים ערב חזרתם של ילדינו לספסל הלימודים וערב חגי תשרי – תקופה המאופיינת בריבוי הוצאות. אנו מצרפים באופן שוטף עוד ועוד עסקים לתוכנית ההטבות שלנו "מרכנתיל סמייל' במטרה לאפשר ללקוחותינו לבצע רכישות שונות של מוצרי איכות באמצעות כרטיס האשראי במחיר הטוב ביותר. מבחינתנו, "מרכנתיל סמייל' מהווה נדבך חשוב במערכת היחסים של בנק מרכנתיל עם הלקוחות, המבוססת על תפיסת שירות ברורה: במרכנתיל ללקוח יש תמיד עם מי לדבר, ואנו כאן בשבילכם,  עם מגוון פתרונות המתאימים בדיוק לכם. נאחל לילדינו שנת לימודים מוצלחת ולכולנו חזרה מהירה לשגרה בבריאות טובה ואיתנה".

מרכנתיל כרטיס אשראי הטבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד