י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הקליטה בחשאי 15 שעות

אחות של טראמפ תוקפת: "הציוצים שלו ארורים ושקריים"

אחייניתו של נשיא ארה"ב טראמפ פרסמה ספר בו חשפה חלקים שונים מחייה והתנהלותו של טראמפ במהלך השנים. את המידע לדבריה, היא קיבלה ממרי אן טראמפ-בארי, אחותו הגדולה של נשיא ארצות הברית

אחות של טראמפ תוקפת: "הציוצים שלו ארורים ושקריים"
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

לפני מספר חודשים פרסמה מרי טראמפ, אחייניתו של נשיא ארה"ב דונלנד טראמפ, ספר על דונלד טראמפ ובו חשפה חלקים שונים מחייה והתנהלותו של טראמפ במהלך השנים. אחת הטענות בספר היא שטראמפ שילם לחבר כדי שיעשה בשבילו את מבחן הכניסה לאוניברסיטה, כדי שיצליח להתקבל לאוניברסיטת פנסילבניה. 

לפני מספר שבועות סיפרה מרי ל'וושינגטון פוסט' כי את המידע היא קיבלה ממרי אן טראמפ-בארי, אחותו הגדולה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. לדבריה היא הקליטה בחשאי 15 שעות של שיחות פנים אל פנים עם אחותו של הנשיא, בשנים 2018 ו-2019. את התמלילים היא העבירה ל'וושינגטון פוסט'.

האחות הוקלטה בחשאי תוקפת אותו ואת אופיו בחריפות על ידי אחייניתו של הנשיא. בתמלילים של השיחה שפורסמו ב'וושינגטון פוסט', נחשף מה חושבת עליו אחותו הגדולה שכיהנה בעברה כשופטת פדרלית. "כל מה שהוא רוצה לעשות זה לפנות לבייס שלו", אמרה. "אין לו עקרונות לאף אחד".

"הציוצים שלו ארורים ושקריים, אוי אלוקים", נשמעה בהקלטה. "אני מדברת בחופשיות, אבל את יודעת, שינוי הסיפורים, חוסר ההכנה, השקר".

 

דונלד טראמפ וושינגטון פוסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד