י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"גיבור אמיתי"

צפו בתיעוד: בן השלוש הציל את חברו מטביעה

בתיעוד ממצלמות האבטחה נראה ילד בן שלוש מציל את חברו מטביעה בבריכה. האירוע התרחש באיטפרונה, עיר צפונית לריו דה ז'ניירו, שבברזיל • צפו

צפו בתיעוד: בן השלוש הציל את חברו מטביעה
בריכת שחייה צילום: pixabay

תיעוד של ילד בן שלוש מציל את חברו מטביעה, הפך לויראלי בברזיל. "גיבור אמיתי, גיבור של חיים אמיתיים", אמר אביו של הילד. " אני גאה בילד האמיץ, המהיר והאוהב של בני", אמר אביו של הילד שניצל.

האירוע התרחש באיטפרונה, עיר צפונית לריו דה ז'ניירו, שבברזיל. פוליאנה קונסולה דה אוליביירה הגיע יחד עם בעלה ובנה הקטן אנריקה לטפל באחד הנכסים בהם הם עובדים. בנה הקטן יצא החוצה מבלי לספר לה וקפץ לבריכה הביתית.

בסרטון מתוך מצלמות האבטחה בבית, נראה הילד מנסה להגיע לגלגל ים בתוך הבריכה, אך החליק במפתיע לבריכה. למרבה המזל בנם הקטן של בעלי הנכס ארתור דה אוליביירה בן השלוש, היה שם כדי לעזור.

הפעוט חיפש אחר מבוגר שיבוא לעזור, בינתיים אנריקה נאבק להשאיר את ראשו מעל המים. בתיעוד נראה הילד ארתור מושיט יד לתפוס את ידו של חברו, ולבסוף עוזר לו לצאת מהבריכה.

"הסרטון הזה משמש התראה למי שיש בבית בריכה לילדים, תודה לאלוקים שהסוף שמח, מכיוון שאלוקים שלח את בני, ארתור הקטן שלי, גיבור אמיתי, גיבור של חיים אמיתיים, הוא גאוותי". כך כתבה פוליאנה קונסולה דה אוליביירה, אמו של הילד שהציל בעמוד הפייסבוק שלה ביום חמישי.

"ארתור הציל את חיי חברו, זה היה 30 שניות של חוסר זהירות, בנו של המטפלת עזב את הבית לבדו, מבלי לספר לאמו, אני גאה בילד האמיץ, המהיר והאוהב של בני". כתבה האם.

ברזיל בריכה טביעה טביעה בבריכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד