י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המשבר נמשך

כחול לבן נגד נתניהו: "‏בשעות הקרובות יוסר הערפל"

בעקבות המשבר הפוליטי המתמשך, ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב הצהרה לתקשורת. ב'כחול לבן' תוקפים: "הליכוד עסוק בתרגילים פוליטיים. זו יריקה בפרצופם של אזרחי ישראל משיקולים אישיים"

כחול לבן נגד נתניהו: "‏בשעות הקרובות יוסר הערפל"
בני גנץ ובנימין נתניהו בישיבת ממשלה צילום: עמית שבי, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים, במהלכה התייחס להסכם השלום עם האמירויות ולמשבר הפוליטי המתמשך מול כחול לבן.

דקות קודם ההצהרה, בכחול לבן עלו למתקפה, "אנחנו קוראים לראש הממשלה להתעשת ולחזור לראות את טובת המדינה ולא את טובתו האישית".

"בזמן שתשעה מיליון אזרחים מצפים לאחדות וטיפול בביטחון ובקורונה, הליכוד עסוק בתרגילים פוליטיים. זו יריקה בפרצופם של אזרחי ישראל משיקולים אישיים", תקפו.

בכיר המפלגה, שר החוץ גבי אשכנזי הגיב ואמר כי "‏בשעות הקרובות יוסר הערפל ו-9 מיליון אזרחים יידעו מה מטריד באמת את מנוחת נתניהו והליכוד בימים אלה: טובת המדינה ופתרון המשבר הכלכלי והבריאותי או טובתו האישית של נתניהו. זה הזמן להתעשת! זה זמן לאחריות לאומית ולא למשחקים פוליטיים".

שר התיירות אסף זמיר מ'כחול לבן' כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אנחנו לא מפחדים מבחירות. אנחנו פשוט חושבים שכרגע זה רע מאד לישראל. לו היינו מפחדים היינו מוותרים בתקציב. לו היינו עושים שיקולים פוליטיים היינו מוותרים במינויים. אנחנו לא מוותרים, אבל מנסים לעשות את מה שנכון למדינה. הלוואי שנתניהו והליכוד יחשבו על העם במקום על עצמם. עוד לא מאוחר".

בתוך כך, הערב צפויה להתכנס ועדת הכספים להעביר את חוק דחיית התקציב שימנע גם בחירות. מוקדם יותר היום ביקשו בליכוד דחייה בגלל אי ההסכמות בין הליכוד לכחול לבן.

ב'כאן 11' דווח כי ראש הממשלה זעם ממש על התיאום בין החרדים, נציגי דגל התורה סגן השר אורי מקלב ומ"מ יו"ר הוועדה יצחק פינדרוס על התיאום עם כחול לבן. פינדרוס הודיע כי יצביע בכל מקרה על החוק גם ללא סיכומים בין המפלגות.

מפלגת כחול לבן מפלגת הליכוד הצהרה לתקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד