י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חצוף ומתוחכם

הבן נישל את הוריו הקשישים מדירתם ודרש מהם דמי שכירות

בן להורים קשישים ניסה לנשל אותם מדירתם, הוא החתימם על צוואה כי הדירה תעבור לרשותו לאחר מותם, אולם כשקיבלו חשבון ארנונה הופתעו לראות את שמו מתנוסס כבעל הדירה, לצד זאת הוא דרש מהם דמי שכירות על מגוריהם בדירתו. בדיון קצר בביהמ"ש נפסק כי עליו להחזיר את הדירה לרשות ההורים

הבן נישל את הוריו הקשישים מדירתם ודרש מהם דמי שכירות
זוג קשישים צילום: unsplash

בני זוג ממרכז הארץ נושלו מדירתם על ידי בנם. בדיון שארך פחות מעשר דקות פסק בית המשפט חדש משמעית כי על הבן להחזיר את הדירה לרשות ההורים.

תחילת הסיפור לפני כשלושה חודשים. לבני הזוג יש שני ילדים, שעם אחד מהם הם אינם בקשר. בשל כך, פנה הבן השני אל ההורים וביקש מהם לערוך צוואה לפיה הוא יקבל את דירתם אחרי מותם. בני הזוג הסכימו והלכו יחד עם הבן אל עו"ד עליו הוא המליץ. גם בעת שערכו את הצוואה ביקשו בני הזוג להדגיש כי הדירה תעבור לרשות הבן רק לאחר מותם.

לפני כחודש קיבלו בני הזוג חשבון ארנונה ולפתע הם שמו לב ששמו של בנם מתנוסס בתור בעל הבית. בני הזוג, אשר לא ידעו נפשם מרב צער ויגון, פנו אל בנם וביקשו את העברת הכנס בחוזר על שמם, אולם הבן סירב לכך בכל תוקף. לא זו אלא אף זו, ובכדי להכות על חטא, ביקש הבן את ההורים לשלם, מאותו הרגע ואילך, שכירות על מגוריהם בדירה.

בצר להם פנו בני הזוג לעו"ד משה יצחק אוסדיטשר על מנת שייצג אותם בבית המשפט.

הוא הגיש תביעה לביטול העברת נכס במתנה ואף בקשה לצו למניעת דיספוזיציה בנכס. לפני כשבועיים נערך דיון בהול בתיק בו הופיעו רעייתו של הבן, עוה"ד אוסדיטשר ועורכי הדין אמינוב אליהו ורועי אוסדיטשר ממשרדו.

לאחר שעיין בית המשפט בתיק, ושמע את הצדדים, פסק השופט כי על הבן להחזיר את הדירה באופן מיידי לרשות הוריו, תוך שהוא ממנה את עוה"ד אוסדיטשר ככונס נכסים האמון על וידוא וביצוע העברת הנכס בחוזר אל בני הזוג הקשישים.


משה יצחק אוסדיטשר דמי שכירות עושק קשישים הונאת קשישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד