י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הפלונטר מסתבך

בשיא הדרמה הפוליטית; השרה נדבקה בקורונה

מבוכה לכחול לבן: שרת הקליטה פנינה תמנו שטה מעדכנת הערב כי נדבקה בנגיף הקורונה וזו עלולה אולי לסבך את המצב הפוליטי ולהכניס את חברי סיעתה לבידוד ואולי גם הדביקה מי מהם 

בשיא הדרמה הפוליטית; השרה נדבקה בקורונה
בית החולים מעייני הישועה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

השרה פנינה תמנו שטה מסיעת כחול לבן הודיעה הערב (ראשון) כי נמצאה חיובית לקורונה, כשבשלב זה לא ברור מי יאלץ להיכנס לבידוד בשיא הדרמה הפוליטית.

בכנסת הודיעו כי "השרה פנינה תמנו-שטה עדכנה את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, על כך שבבדיקה לנגיף הקורונה שביצעה - נמצאה חיובית".

לא ברור מי יכנס לבידוד, שכן השרה תמנו שטה שהתה בכנסת ביום רביעי האחרון, ובנוסף שהתה עם כל נציגי כחול לבן ביום גיבוש בשישי האחרון.

נציין כי באם יאלצו להיכנס חלק ניכר מנציגי סיעת כחול לבן בבידוד - הדבר ישליך גם פוליטית, זאת ברקע חוסר הוודאות, האם ומתי יעבור החוק לדחיית התקציב שימנע גם את הבחירות.

השרה תמנו שטה היא השרה שלישית שנדבקה בקורונה, לפניה חלו בנגיף השר יעקב ליצמן, עת ששימש כשר הבריאות והשר רפי פרץ שהחלים מהנגיף וחזר לשגרת יומו.

בינתיים, חברת הכנסת איילת שקד מסיעת 'ימינה' הודיעה כי תיכנס לבידוד לאחר שנפגשה עם השרה פנינה תמנו-שטה ביום רביעי. לאחר בדיקה עם משרד הבריאות, שקד תשהה בבידוד על פי ההנחיות.

מפלגת כחול לבן פנינה תמנו שטה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד