ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
בניגוד לעמדת ראש הממשלה

פרופ' גמזו לא מתנצל ומתבצר: "אין בכוונתי לשנות את עמדתי"

פרויקטור הקורונה לא רק שלא מתנצל אלא גם מתבצר בעמדתו שלא לאפשר לחסידי ברסלב לטוס לראש השנה לאומן, זאת בניגוד לעמדת ראש הממשלה נתניהו, שנפגש הערב עם השרים החרדים ונציגי חסידות ברסלב • האם הדברים הללו יובילו להדחתו על ידי ראש הממשלה? ימים יגידו

פרופ' גמזו לא מתנצל ומתבצר: "אין בכוונתי לשנות את עמדתי"
פרופ' רוני גמזו צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

למרות הזעם החרדי ובניגוד לעמדת ראש הממשלה שהביע הסכמה לאמץ מתווה שיאפשר את טיסת חסידי ברסלב לאומן, יו"ר פרויקט 'מגן ישראל' הפרופ' רוני גמזו מתבצר בעמדתו ומסרב לאשר את מתווה אומן.

ברקע הזעם החרדי עליו דווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' ובעקבותיו דרישה גם של השר יעקב ליצמן לפטר את מתפקידו או שיתנצל לפחות בפני חסידי ברסלב, הפרויקטור רוני גמזו מסרב להתנצל על מכתב ההסתה ששיגר לנשיא אוקראינה ואף מתבצר.

בהודעה לתקשורת ששיגר הערב, כתב גמזו, "יצאתי מהדיון בראשות ראש הממשלה ואין בכוונתי לשנות את עמדתי בנושא אומן״, הוא התבצר, "אני בטוח ששרי הממשלה יקבלו את ההחלטה הנכונה למנוע טיסות לאומן".

גמזו הוסיף, "התורה מחייבת את כולנו 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. התקהלות של עשרות אלפי איש במתחם אחד תהפוך את ישראל למדינה אדומה יותר ותוביל לסגר שיפגע באזרחי ישראל, בעולם התורה, ובכלכלת ישראל".

את הודעתו סיים גמזו בפנייה לטסים לאומן, "לבי עם חסידי ברסלב, אך למרות הרצון הגדול להגיע לציון רבי נחמן, שמירה על חיי אזרחי ישראל ובריאותם חשובה יותר מכל דבר אחר".

קורונה רוני גמזו חסידי ברסלב טיסות לאומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד