י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עם מחבט בייסבול

אוסטריה: מהגר סורי נעצר בחשד לתקיפת נשיא הקהילה היהודית

כפי שפורסם ב'בחדרי', בסוף השבוע שעבר הותקף נשיא הקהילה היהודית בעיר גראץ שבאוסטריה במחבט בייסבול על ידי אלמוני  • על פי הדיווח המשטרה המקומית הצליחה לאתר מהגר ממוצא סורי בן 26 בחשד לתקיפה

אוסטריה: מהגר סורי נעצר בחשד לתקיפת נשיא הקהילה היהודית
אוסטריה צילום: pixabay

אוסטריה: מהגר סורי נעצר בחשד כי תקף את מנהיג הקהילה היהודית בעיר גראץ.

לאחר הפרסום בסוף השבוע על התקפה אלימה כנגד מנהיג יהודי באוסטריה, הרשויות האוסטריות עצרו אתמול (א') פליט סורי בגין תקיפת מנהיג הקהילה היהודית בעיר גראץ.

על פי דיווח בעיתונות המקומית שוטרים עצרו חשוד ממוצא סורי בן ה-26 בגראץ שנמלט מסוריה לפני שש שנים. אך שמו לא פורסם לעת עתה.

כזכור, כתובות גרפיטי רוססו על קירות בית הכנסת היחיד בעיר, ונשיא הקהילה היהודית הותקף עם מחבט בייסבול כשיצא ממכוניתו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', כתובות גרפיטי "תשוחרר פלסטין" רוססו על קירות בית כנסת בעיר גראץ באוסטריה ביום רביעי האחרון, הגרפיטי כלל כיתוב נוסף, "ארצנו ושפתנו הם קווים אדומים", הגרפיטי התגלה ביום רביעי בבית הכנסת היחיד בעיר, כך אמר אלי רוזן, נשיא הקהילה היהודית בגראץ, לאתר 'ווינר צייטונג'.

הכתובות רוססו על קיר בית הכנסת שנבנה מלבנים מקוריים של המבנה המקורי שהנאצים הרסו בשנת 1938.

בנוסף נשיא הקהילה היהודית, אלי רוזן, הותקף על ידי אלמוני עם מחבט בייסבול בעת שנכנס לשטח בית הקהילה היהודית ביום רביעי האחרון.

על פי הדיווח. התוקף, אדם שהחזיק מחבט בייסבול, רצה ככל הנראה לזרוק אבנים לבית הכנסת, האיש דומה למראה המדויק של האדם שנראה במצלמות האבטחה במהלך מעשי השחתה בבית הכנסת ביום רביעי. וכשיצא רוזן ממכוניתו, הוא הותקף פיזית והספיק לברוח לרכבו ברגע האחרון. לאחר שהתוקף פגע ברכב עם מחבט הבייסבול.

אוסטריה קהילה יהודית תקיפה אנטישמית סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד