י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"יותר צ'מברלין מצ'מברלין"

ליברמן: אם רוני גמזו ייכנע לחרדים - שיתפטר

בפתח ישיבת סיעתו תקף חה"כ ליברמן את ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גנץ על התנהלותם בכל הנוגע לסוגיית דחיית תקציב המדינה. "נתניהו לכן לא רוצה תקציב, אבל נאלץ להיכנע לאולטימטום של דרעי וליצמן" • ליברמן התייחס לסערת הטיסות לאומן: "יובילו לזינוק דרמטי בתחלואה במדינת ישראל"

ליברמן: אם רוני גמזו ייכנע לחרדים - שיתפטר
אביגדור ליברמן צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יו"ר ישראל ביתנו חה"כ אביגדור ליברמן תוקף את יו"ר כחול לבן בני גנץ לקראת ההצבעה לדחיית מועד התקציב ודחיית הבחירות.

בפתח ישיבת סיעתו אמר ליברמן, כי "ישראל ביתנו מתנגדת לדחיית התקציב כי הכרעה בנושא זה, זה הדבר הכי חשוב עבור המשק הישראלי וכלכלת ישראל".

תחילה תקף ליברמן את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הבעיה היא שאת נתניהו לא מעניינים, לא בעיות הכלכלה, לא העסקים הקטנים, לא עובדי המעבדה ולא האבטלה הגואה בקרב הצעירים. הדבר היחידי שמעסיק אותו זה מינויים של מפכ"ל המשטרה, פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה".

"נתניהו לכן לא רוצה תקציב, אבל נאלץ להיכנע לאולטימטום של דרעי וליצמן, והסכים לדחיית התקציב ובמקביל ליצירת קופה קטנה של 11 מיליארד ש"ח שתבוזבז בהתאם לאינטרסים אלקטוראליים ולחצים קואליציוניים", הוסיף.

ליברמן השמיץ גם את ראש הממשלה החליפי: "בני גנץ תמך בהתלהבות בדחיית התקציב רק מסיבה אחת, האיש נאחז בקרנות המזבח על מנת לשמור על הכיסא כי הוא מבין שבבחירות הבאות הוא הולך להיעלם. בני גנץ מתגלה יותר צ'מברלין מצ'מברלין והוא צריך רק לזכור שבסוף הוא יקבל גם בושה גם בחירות וגם ימחק מההיסטוריה הפוליטית של מדינת ישראל".

בהתייחסו לסערת הטיסות לאומן אמר ליברמן כי "הטיסות לאומן בנוסף ל-13 אלף אברכים שיבואו לכאן מניו-יורק בחגי תשרי, יובילו לזינוק דרמטי בתחלואה במדינת ישראל על דעתם של כל המומחים מקיר לקיר. אני לא מבין מדוע הפרויקטור צריך לפנות במכתב לנשיא אוקראינה במקום להתקשר לשרת התחבורה שתעצור את הטיסות לשם מעכשיו עד תום החגים, ובמקביל לפנות לראש המל"ל שיוציא אזהרת מסע לאוקראינה".

"טכנית" אומר ליברמן, "יש את כל הכלים לעצור את הרכבת האווירית הזאת, מה שצריך זה רק לקבל החלטה. הבעיה היא ששני המומחים הגדולים שמכתיבים את סדרי החיים שלנו, בטח ובטח בתקופת החגים, הם ליצמן ודרעי. לכן, במידה ועמדת פרופ' גמזו לא תתקבל, לא בנושא אומן ולא תוכנית הרמזור, אני קורא לו להסיק מסקנות ולהתפטר מתפקידו".

אומן קורונה אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד