ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מהפכת הדואר: מהיום טורחים פחות ומשלמים פחות

אחר שנים של ציפייה לשינוי בהתנהלות הדואר בישראל, הגיעה הבשורה המשמחת • מהיום לא צריך להמתין שעות מורטות עצבים עבור שליחת מכתבים ואין כל צורך לצאת מהבית • הכירו את השירות הדיגיטלי שיחסוך לכם הרבה כסף וכאבי ראש

מהפכת הדואר: מהיום טורחים פחות ומשלמים פחות
הדרך הקלה הזולה והמהירה לדואר ישראל צילום: 123RF

ההתפתחות הטכנולוגית אינה פוסחת על שום תחום וענף וכעת גם שירותי הדואר נכנסים לתוך הרשימה של הקדמה העולמית.
אפשר לומר שלום לתורים המשתרכים ולהמתנה הארוכה עבור שליחת מכתבים, קבלות וחשבוניות ולהיפרד מכל הניירת המיותרת. מהיום ניתן לשלוח הכל בקלות מהמחשב ולחסוך על ידי כך המון זמן וגם כסף.

איך עושים את זה? נכנסים למערכת postman יוצרים חשבון אישי ומעלים את הקבצים הרצויים. המערכת קוראת את פרטי הנמען המצוינים בדף הראשון של המכתב ומעבדת את הקובץ. המכתבים מודפסים ע"י בית דפוס ייעודי למכתבים, המדפיס מילוני מכתבים מדי חודש וידוורו באמצעות דואר ישראל וכך יגיעו לכתובת הנמען בקלות וביעילות.

המערכת המיוחדת מאפשרת גם לטעון קובץ מרובה מכתבים והאלגוריתם של התוכנה מחלק אותו למכתבים בודדים, כאשר כל מכתב יכול להכיל מספר דפים שונה. האפשרויות בתוכנה מאוד מגוונות וניתן גם לשלוח לרשימת דיוור גדולות, כך שבתוך מספר דקות מתבצעת שליחה לתפוצה רחבה, ללא כל מאמץ.

לאחר שהמערכת מעבדת את הקבצים, השולח מקבל הודעת דוא"ל והמכתבים ממתינים תחת הלשונית 'מכתבים בהמתנה'. לאחר בדיקה של השולח ואישורו, המכתבים עושים דרכם אל עבר היעד המבוקש, בצורה נקייה, מסודרת ופשוטה.

עיטוף המכתבים יתבצע במעטפה ממותגת עם הלוגו של העסק שלך, העמותה או המוסד. כולל אפשרות למעטפה ממותגת עבור כל אירוע או מבצע התרמה.

כמו כן, המערכת חוסכת עשרות אחוזים בהוצאות דואר וחוסכת כסף רב עבור אנשים ששולחים באופן סדיר מכתבים ושאר ניירות למיניהם. תוכלו להתנסות בשירות בעצמכם ממש פה: https://www.postman.co.il/
תוך מספר דקות תוכלו להשתמש במערכת ולהנות מחסכון כספי גדול ומחסכון בעבודה ידנית מאומצת.

מסתבר שיותר מתמיד פשוט ודיי זול לשלוח דואר היום.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על השירות שלנו. השאירו פרטים ונחזור אליכם>>

דואר ישראל טכנולוגיה מתקדמת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד