י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

צפו: מוטי שטיינמץ וחיים ישראל במופע אדיר ובלתי נשכח בסיום מופעי "קיץ חי" של קול חי

ביום חמישי בערב התקיים המופע האחרון בסדרת מופעי 'קיץ חי' של 'קול חי', 'קול חי מיוזיק' ודוד פדידה. • על הבמה הנוצצת והמושקעת הופיעו ענקי הזמר מוטי שטיינמץ וחיים ישראל שהעניקו מופע אדיר ומושקע, בליווי הרכב נגנים מורחב בניצוחם של רובי בנט ורמי רבא

צפו: מוטי שטיינמץ וחיים ישראל במופע אדיר ובלתי נשכח בסיום מופעי "קיץ חי" של קול חי
מוטי שטיינמץ צילום: קובי הר צבי

המופע האדיר חתם שלושה שבועות של מופעים מוזיקליים מהגדולים ביותר שידעה תעשיית המוזיקה היהודית. כל הזמרים הגדולים בישראל, ללא יוצא מן הכלל, הופיעו על הבמה המרכזית של 'קיץ חי'. על הפרויקט חסר התקדים הזה, אחראי מנכ"ל "קול חי", אבי רוזן, שיחד עם המפיק דוד פדידה, יצרו את המיזם הגדול בתולדות המוזיקה היהודית, שזוכה לשבחים חסרי תקדים ממאות אלפי הצופים והמאזינים שנחשפו בבין הזמנים לסדרת ארבעה עשר המופעים.

האירוע החל עם מופע פתיחה של הזמר החסידי ר' יואלי קליין בלהיטו הגדול 'ואפילו בהסתרה'. ואז זכו מאות אלפי הצופים והמאזינים למופע אנרגטי ומקפיץ של ענק הזמר המזרחי חיים ישראל, ובמחציתו של הערב הגיע הרגע שאליו כולם חיכו, מופע מלא ומיוחד של ענק הרגש מוטי שטיינמץ שהפליא בביצועים נדירים למיטב להיטיו.

במהלך האירוע הזמין מנכ"ל קול חי, אבי רוזן, אל הבמה את המפיק דוד פדידה והודה לו בשם מאות אלפי הצופים ואף העניק לו תעודת הוקרה על הפרויקט המיוחד שיזם.

צפו בסרטונים מהאירוע >>


חיים ישראל מוטי שטיינמץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד