ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
מתווה בתי הכנסת

פרסום ראשון: גמזו מתנגד - ביהדות התורה מתעקשים

למרות דרישת החרדים מראש הממשלה והממונים להרחיב את מתווה הקפסולות בבתי הכנסת כך שיאפשרו הכנסת יותר מתפללים למתחם, פרופ' הקורונה, גמזו מודיע כי הוא מתנגד לשינוי. ביהדות התורה דורשים מנתניהו להתערב

פרסום ראשון: גמזו מתנגד - ביהדות התורה מתעקשים
גמזו בסיור בבתי הכנסת צילום: נתן וויל

חרף דרישת הנציגים החרדים, השר יעקב ליצמן ויו״ר ועדת החוקה יעקב אשר, להרחיב את מתווה הקפסולות שיאפשר הגדלת התכולה בבתי הכנסת, פרוקטור הקורונה רוני גמזו מתנגד.

אתמול נועדו השרים דרעי וליצמן, יו״ר ועדת החוקה אשר, שר הבריאות אדלשטיין ונציגי המל״ל ופרויקטור הקורונה גמזו יחד עם האלוף רוני נומה, בפגישה אושר המתווה העקרוני כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

אמש, (ראשון) אושר מתווה קפוסלות שעיקרו - 2 קפוסלות בני 10 מתפללים על כל כניסה לבית כנסת, כשבסיעות החרדיות דורשים הגדלת הקפסולות שכל כניסה תאפשר 3 קפוסלות בבית הכנסת ושמא אף להגדיל את הקפסולות ל- 25 מתפללים בכל אחת.

המתווה קיבל הסכמה עקרונית מצידו של רוני נומה שריכז את הנושא, אך ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשעות האחרונות הביע הפרויקטור רוני גמזו התנגדות להרחבת המתווה.

בעקבות כך, הנושא עלה לדיון במהלך סיעת יהדות התורה, בסיומה הוחלט כי יהדות התורה תוציא הודעה לתקשורת בה תדרוש מראש הממשלה לפעול להגדלת המתווה כפי שדובר בימים האחרונים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי סיעת יהדות התורה דורשת שבדיון בקבינט עם ראש הממשלה לגבי בתי הכנסת, יוחלט לאשר את מתווה בתי הכנסת עפ"י גודלם, כפי שהוצג על ידי סיעת יהדות התורה.

גמזו בתי הכנסת יעקב ליצמן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד