י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בדרך למליאת הכנסת

צפו בנתניהו: "מעולם לא דיברתי נגד גנץ"

בדרך למליאת הכנסת עוצרים בעמדת התקשןרת. ראש הממשלה שעשה הערב דרכו למליאת הכנסת עצר ליד העיתונאים וביקש להפסיק את הממשלה שבתוך הממשלה. לדבריו: "מעולם לא דיברתי נגד גנץ; ההתקפות עליי מתוך הממשלה לא פוסקות" • צפו בדבריו

צפו בנתניהו: "מעולם לא דיברתי נגד גנץ"
נתניהו בתדרוך לתקשורת בכנסת צילום: ארי קלמן, בחדרי חרדים

ראש הממשלה בנימין נתניהו צעד הערב (שני) עם פמלייתו לעבר מליאת הכנסת בכדי להצביע על חוק דחיית תקציב המדינה ב-100 ימים נוספים. 

בדרך עצר ראש הממשלה לצד העיתונאים ואמר: "החלטתי כיצד להעביר את ההחלטה כדי להבטיח שלא יהיו בחירות כי זה דבר שחשוב מאוד לעתיד מדינת ישראל וגם להווה שלו. זה קשה מאוד לעשות את זה כשמתוך הממשלה תוקפים את ראש הממשלה כפי שאני לא זוכר, אני לא זוכר שאי פעם דיברתי על גנץ מאז הקמת הממשלה במונחים כאלה, אני לא שומע רגע אחד, פעם אחד שמפסיקים את ההתקפות האלה שהם בלתי פוסקות עלי ועל הליכוד מתוך הממשלה".

נתניהו הוסיף ואמר לעיתונאים: "מה שצריך לעשות עכשיו זה לשלב ידיים, יש לי משימות ענקיות. אני מקדיש את חיי לזה מתוך התקפות בלתי פוסקות מיריבים פוליטיים לצערי גם מתוך הממשלה, אני חושב שמה שצריך לעשות שכל אחד יעשה את עבודתו ונעשה את מה שחשוב לאזרחי ישראל ומה שחשוב למדינת ישראל".

 

בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד