כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

היתרונות הממשיים של השכרת רכב

זוכרים שהדוד העשיר מאמריקה היה מגיע פעם בשנה לבקר ומשוויץ באוטו המפואר שהיה שוכר עוד בשדה תעופה? אז הגיע הזמן להפסיק לחשוב שרק הוא יכול להרשות לעצמו להשכיר רכב. תאמינו או לא, רכב שכור הופך להיות לאחת מפתרונות הניידות הטובים ביותר כרגע בנוף. שלא לדבר על השכרה עסקית עבורכם בעלי החברות והמנהלים. רוצים לדעת אם רכב שכור זה בשבילכם? המשיכו לקרוא...

היתרונות הממשיים של השכרת רכב
פנים מכונית צילום: unsplash

רכב פרטי מספק לנו נוחות תנועה ועצמאות שאין להן תחליף. עם זאת, הדבר מביא איתו גם מחויבות רבה. בנקודה הזאת, טוב להיזכר באופציית השכרת רכב. קצת כמו הנוחות של לגור בדירה שכורה ולא להפוך לבעלים של נכס, גם פה אין צורך בסכום כסף ראשוני גדול כדי להפוך להיות "הבעלים" של הרכב (אפילו אם זה לכמה ימים). הוסיפו לכך גם את עניין התחזוקה השוטפת והאחריות על כך שיורדות מגבכם ותבינו - במערכת יחסים הזאת, אתם מקבלים רק את הטוב ממה שיש לרכב להציע לכם.

עכבר העיר, עכבר הכפר

עבור משפחות עם ילדים במושב או בקיבוץ, אין ספק שרכב פרטי הוא מוצר צריכה בסיסי. אבל, אם את רווקה תל אביבית בשיא חייה התוססים, ההשקעה ברכב פרטי כרגע היא מוגזמת ולא רלוונטית. מי רוצה שהאוטו שלו יצבור אבק ודוחות חנייה (אם הצלחת למצוא חנייה בעיר, כן)? הרי בשביל לקפוץ לבקר את אימא ואבא פעם בשבועיים, רכב שכור הוא הפתרון המושלם.

שוברים שגרה

בעלי רכבים רבים נוטים לחשוב שעבורם האופציה של השכרת רכב היא לא רלוונטית, אבל החיים הם סיפור דינמי ומלא הפתעות, ואם תחשבו על זה, יש לא מעט נסיעות שיהיה נכון דווקא לחסוך מהרכב הפרטי שלכם ולשכור רכב שיעשה את העבודה בשבילכם. למשל, נסיעות ארוכות עם המשפחה לאילת, סופ"שים בשטח או אפילו רכב לצורכי אירועים חד פעמיים או עבודה מזדמנת. חברות ההשכרה היום מודעות לכך שבשביל נסיעה לשטח פעם בשנה אתם לא אמורים לקנות ג'יפ. לפיכך, הן מציעותם לכם רכבים לשימושים שונים, תוך התחשבות והתאמה מלאה לנסיבות ההשכרה. אז בפעם הבאה שאתם יוצאים לקמפינג או מלווים חבר לחופה, תורידו קילומטראז' מהפרטי שלכם ותנו למשכירים לשבור עבורכם את הראש.

השכרה עסקית

מנהלות ובעלי חברות מתבקשות ומתבקשים להתקרב לשורה הראשונה. עולם השכרת הרכב לא שוכח אתכם ואפילו מחזר אחריכם לא מעט. על השכרה עסקית שמעתם? ובכן מדובר באופציה לשכור רכב לצורכי עבודה לתקופה בלתי מוגבלת ובמקרים מסוימים ללא התחייבות מראש. בקונסטלציה הזאת ניתן תוך כדי תנועה להאריך את תקופת ההשכרה ולשנות את נסיבות ההשכרה לפי צרכי העבודה. כך אתם מדלגים על שלב ההוצאה הראשונית הגדולה הכרוכה ברכישת רכב עבודה. נוסף על כך, אתם נהנים מליווי מלא וטיפול בכל ענייני התחזוקה, הביטוח, שירותי דרך ושירותי נהגים.

גם אם אתם עסק קטן שיש לו צורך ברכב, מומלץ לפנות לאחד מהיועצים של חברת ההשכרה ולברר לעומק את נושא ההשכרה העסקית. אתם תמצאו שעבור כל גודל של חברה ובכל תקציב - ניתן למצוא מענה.

לסיכום, בפעם הבאה שאתם מתמלאים תסכול בנוגע לשאלה איך להגיע ממקום למקום, הכניסו במערכת השיקולים שלכם את אופציית השכרת הרכב. ממתין לכם עולם של ניידות בלי מחויבות שתענה לכל הצרכים שלכם.

השכרת רכבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד