י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חקירת המשטרה נמשכת

הרצח במאה שערים: מעצרו של החשוד הוארך בשבעה ימים • צפו

לאחר שנעצר אמש בחשד לרצח במוסד השיקומי בשכונת מאה שערים, בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של תושב מבשרת ציון כבן 40 בשבעה ימים • עורך דינו של החשוד מהסנגוריה הציבורית טען כי החשוד מכחיש את מעורבותו במעשה. חקירת המשטרה נמשכת 

הרצח במאה שערים: מעצרו של החשוד הוארך בשבעה ימים • צפו
חוקרי מז"פ בזירת הרצח צילום: יאיר לוי - פלורליסט

בית משפט השלום בירושלים האריך לפני זמן קצר (שלישי) את מעצרו של תושב מבשרת ציון, שנעצר בחשד לרצח אדם אחר במהלך קטטה שהתרחשה במהלך סוף השבוע האחרון במוסד שיקומי הממוקם ברחוב הרב עדני בשכונת בית ישראל בירושלים.

כפי שדווח הבוקר ב'בחדרי חרדים', המשטרה פתחה בחקירת האירוע, לאחר שאמש נפטר בבית החולים גבר בשנות ה-60 לחייו הלומד במוסד הלימודי. לאחר מותו, עלה חשד כי אושפז בעקבות אלימות קשה שספג במהלך קטטה בין מספר אנשים במוסד.

חשד לרצח במאה שערים: בן 40 נעצר לחקירה

בדיון שהתקיים היום בבית משפט השלום בירושלים, האריכה השופטת מיקה בנקי את מעצרו של החשוד בשבעה ימים, עד יום שני 31/08/2020. עורך דינו של החשוד גבי טרונישווילי מהסנגוריה הציבורית אמר כי החשוד מכחיש כל קשר לרצח, אך הגיע להסכמה עם התביעה המשטרתית על הארכת מעצרו במטרה להשלים את החקירה, בתנאי לכך שאין בדבר הודאה בטענות המופיעות בבקשת המעצר.

כזכור, בעקבות הדיווח שהגיע למשטרה מבית החולים בו נפטר הקורבן, החלה חקירה מהירה וממוקדת שהביאה תוך זמן קצר לאיתור הזירה בה על פי החשד התרחשה התקיפה. לזירה הגיעו חוקרים, טכנאי הזיהוי הפלילי והמעבדה הניידת של המשטרה. החוקרים שפעלו במקום אספו ממצאים וראיות, והחשוד שכאמור על פי החשד ביצע את המעשה, ומתגורר במקום אותר ונעצר לחקירה.

נזכיר, כי צוות החקירה שהגיע הלילה לשכונת מאה שערים לאסוף את הממצאים מהמוסד בו התרחש הרצח, הותקף בידי קבוצת קיצוניים תושבי המקום. שמשת הרכב של חוקרי הזיהוי הפלילי נופצה והמשטרה פתחה בחקירה.

רצח מאה שערים הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד