כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עכשיו גם אתם יכולים

חברת הנדל"ן הכי יוקרתית במגזר החרדי מגיעה לבית שמש

בואו להיות חלק מדור העתיד החרדי ● החל השיווק של מתחם גולדן פארק ברמה ד' החדשה בבית שמש  ● מפרט בניה עשיר ואיכותי, עיצוב מרהיב, נוף לפארק ומיקום מרכזי בשכונה החדשה ● "שמים דגש לספק למשפחות מעטפת תומכת לאורך כל שלבי הרכישה" ● אפי קפיטל - חווית מגורים של פעם בחיים

 חברת הנדל"ן הכי יוקרתית במגזר החרדי מגיעה לבית שמש
הפרויקט של אפי קפיטל צילום: יח"צ

מעוניינים לרכוש דירה יוקרתית באזור מצוין ובמחיר בלעדי? חברת הנדל"ן אפי קפיטל בונה אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ, כאשר שניים מהפרויקטים המדוברים ביותר של החברה נמצא ברמת בית שמש ד 3' החדשה, האזור שהפך להיות פופולרי במיוחד בקרב הזוגות הצעירים ומשפחות משפרי הדיור של המגזר החרדי ועתיד לכלול בסך הכל כעשרת אלפים יחידות דיור עבור הדור הבא של הציבור החרדי.

הפרויקט הראשון הוא "Golden Gardens" היוקרתי, הנמצא במרכז השכונה, שם נמכרו כבר למעלה ממאה יחידות דיור יוקרתיות מפוארות ומרווחות בחודשים האחרונים. בשלב זה הבניה בעיצומה לשמחתם של מאות משפחות הרוכשים.

כעת, מתחיל השיווק של הפרויקט השני, מתחם "Golden Park" הממוקם בכניסה לשכונה החדשה, מול פארק ירוק ומדהים, סמוך למרכזי קניות ומבני ציבור. הדירות בפרויקט מאופיינות בבניה מרווחת, מפרט עשיר וסטנדרט גבוה במיוחד המותאם לצביון הציבור החרדי ולצרכים של המשפחה החרדית.

וזה לא הכל: כל הדירות שעומדות כעת למכירה בפרויקט מגיעות עם מקום חניה ושטח אחסון כברירת מחדל, כך שלא תצטרכו לחפש חניה או לחפש מקום ראוי לשים בו את הדפנות של הסוכה. ב'אפי קפיטל', דאגו לכל הפרטים בפרויקט "Golden Park'", מהמסד ועד הטפחות

ואם כבר אמרנו טפחות, אז זה המקום להזכיר שהפרויקט כולו מלווה כלכלית ע"י המומחים של בנק מזרחי טפחות. מה שמעניק מעטפת כלכלית ועתיד וודאי ובטוח עבור הפרויקט.

חברת אפי קפיטל פונה לבעלי כוונות רציניות בלבד, המעוניינים לגור בבית יוקרתי ולקבל מחירים מצוינים. הרוכשים זוכים לשירות אדיב, יעיל ונוח. כך שתוך מספר ימים בודדים אתם יכולים להיות בעלי דירה יוקרתית, באזורים הכי מבוקשים בארץ.

ב'אפי קפיטל' אומרים לנו: "אנחנו שמים דגש על לספק למשפחות מעטפת תומכת לאורך כל שלבי הרכישה, זכינו בעזרת ה' למסור כבר אלפי יחידות דיור לזוגות צעירים ומשפחות, ונעשה זאת גם כאן בעזרת השם"

מרכז המכירות של הפרויקט נמצא במרכז המסחרי רמת בית שמש ג'. רחוב ירמיהו הנביא 34 בית שמש.

השאירו פרטיכם כאן כדי להשיג את הדירה שתמיד חלמתם עליה במחיר שלא יחזור>>>

פרוייקט בית שמש דירות יוקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד