י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
האנטישמיות בבריטניה

ניסה לפתוח חשבון באיגוד העובדים וסורב - "אין לנו זמן לציונים"

יהודי תושב בריטניה ניסה להצטרף לארגון עובדים בריטי במנצ'סטר וסורב באמירות אנטישמיות קשות • נציג הארגון זיהה כי מדובר ביהודי לפי הפרטים שמופיעים בחשבונו ברשת החברתית • האיגוד השעה את כל העובדים שבידם גישה לרשת עד לבירור הנסיבות

ניסה לפתוח חשבון באיגוד העובדים וסורב - "אין לנו זמן לציונים"
אינסטגרם צילום: unsplash

איגוד עובדים בריטי ACORN פתח בחקירה פנימית והתנצל בפני הקהילה היהודית לאחר שאדם שניסה להצטרף לסניף בעיר מנצ'סטר, קיבל שתי הודעות בחשבון האינסטגרם בהן נכתב "אין לנו זמן לציונים" ו"אנחנו ארגון פרו-פלסטיני".

ע"פ הדיווח שהתפרסם מדובר באיגוד שהוקם בכדי לתת מענה לעובדים מהשכבות החלשות, ונאבק להעניק לאנשים עם משכורות נמוכות תנאים טובים יותר.

האיש שניסה להצטרף הוא יהודי וכשקיבל את הודעות הדחייה, סיפר זאת לחברו סטפן סאברי, סגן יו"ר של סניף מפלגת הלייבור היהודית (JLM). סאברי פנה לאיגוד בטוויטר, והוסיף כי לא רק שאלו ששלחו את הודעת הדחייה ידעו כי חברו יהודי, אלא שהם המשיכו עם ההתנהגות הנחושה וחסמו אותו באינסטגרם.

מפעיל חשבון האינסטגרם של האיגוד הבין כי הפונה יהודי, מאחר שהוא משתמש בשמו היהודי בשפה העברית באינסטגרם, ומתאר את עצמו בביוגרפיה שלו כ"יהודי במשרה מלאה", ו"עולה חדש בגולה". כך דווח האתר Jewish Chronicle.

ביום שני הודיע ​​האיגוד כי הוא מתנצל עמוקות "על ההפרעה והעלבון שנגרמו לחברים היהודים ולקהילה היהודית כולה".

האיגוד הצהיר כי הם טרם זיהו את האדם ששלח את ההודעות, "הן תוארו כאנטישמיות חד משמעית" נמסר מהאיגוד. "בשום פנים ואופן הם אינם מייצגים את עמדות הארגון שלנו", נמסר מהאיגוד בהצהרה והוסיפו כי הם מנצלים את ההזדמנות לשפר את נוהלי המדיה החברתית כתוצאה מהנושא. כל חברי האיגוד בבריטניה עם גישה לחשבון האינסטגרם הושעו בזמן שהחקירה מתרחשת, כך לפי האיגוד.

אנטישמיות בבריטניה אינסטגרם מנצ'סטר לייבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד