א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
מוות אכזרי

אשת השוטר נלכדה בניידת ומתה מחום

יוצא דופן: אשת שוטר ממשטרת מיאמי, מתה, לאחר שנלכדה במשך שעות בניידת הסיור מסוג פורד אקספרס בחום כבד מאד. היא לא הצליחה להזעיק עזרה בעקבות נעילה אוטומטית של הדלתות מבפנים וגם מחיצה שמותקנת בין המושבים הקדמיים לאחוריים | המשטרה חוקרת

אשת השוטר נלכדה בניידת ומתה מחום
אילוסטרציה צילום: pixabay

מוות אכזרי במיוחד: אשת שוטר מתה לאחר שנלכדה במושב האחורי של הניידת של בעלה במשך שעות, כשבחוץ טמפרטורות גבוהות, כך טוענים גורמים רשמיים במשטרת מיאמי שבפלורידה-ארה"ב.

על פי הדיווח ב'מיאמי הראלד', קלרה פאוליניו בת 56, אשתו של השוטר אריסטידס פאוליניו, המשרת כבר 25 שנה, מתה ביום שישי מחוץ לביתם במיאמי, כך לפי הדיווח.

הוא ישן בביתם לאחר משמרת שהחלה בחצות הלילה, מסיבה שעדיין לא פוענחה, אשתו ירדה למושב האחורי של הרכב מסוג פורד אקספרס וחיפשה משהו בסביבות השעה 13:00 בצהריים ונלכדה בפנים עם מנגנון התפס של הדלת, שמונע את פתיחתו מבפנים.

לפאולינו לא היה את הטלפון הנייד שלה ומחיצת הבטיחות ברכב מנעה ממנה להגיע אל הכיסא הקדמי כדי לצפור לעזרה.

"זה ממש כלוב", אמר שוטר במשטרת מיאמי על המושב האחורי של הרכב. ברכבי משטרת מיאמי ישנם כלובים המפרידים בין המושב האחורי למושב הקדמי, יש סורגים בחלונות וניתן לפתוח אותם רק מבחוץ.

אריסטידס, בן ה-58, ובנם של בני הזוג מצאו את גופתה בסביבות השעה 17:30 - בערך ארבע וחצי שעות לאחר שנלכדה. טביעות האצבע שלה נמצאו בכל רחבי פנים הניידת בעקבות המקרה המחריד. "ברור שהיא נבהלה וניסתה לצאת", אמר גורם ל'מיאמי הראלד'. לא ברור למה היא נכנסה לרכב השטח.

החוקרים מתייחסים למותה של קלרה כאל תאונה, אך חקירה מתבצעת על ידי מחלקת מקרי הרצח של משטרת מיאמי.

גורם במשטרה אמר שיש לה היסטוריה של בעיות רפואיות שכנראה החישו את מותה בתוך הרכב. "זה ראשוני מאוד", אמר דובר המשטרה קרלוס רוסאריו. "עדיין יש הרבה עבודה".

נשכחה ברכב משטרת מיאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד