י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעקבות התפרצות הקורונה

תיעוד: כך נאכף הסגר הכללי ברצועת עזה

בעקבות התפרצות מחודשת ברצועת עזה, עם ארבעה חולים חדשים הטיל ממשל חמאס סגר כללי למשך 48 שעות, צלם פלאש 90 ברצועה תיעד את הסגר ביום ובלילה ואכן הרחובות נראים ריקים למדי, מלבד כוחות הביטחון שאוכפים את ההנחיה

תיעוד: כך נאכף הסגר הכללי ברצועת עזה
סגר כללי בעזה בעקבות הקורונה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

בעקבות לפחות 40 חולים פעילים ברצועת עזה, חמאס הודיע בערבו של יום שני על עוצר מלא ברצועה למשך 48 שעות – בין השאר הוחלט על סגירת מערכת החינוך, המסגדים, משרדי הממשלה, השווקים ואולמות אירועים. התושבים נקראים שלא לצאת מהבית ולהימנע מהתקהלות.

מקורות אמרו לעיתון הפלסטיני אל-איאם כי ארבעת הנדבקים החדשים שהתגלו בעזה מחוץ למרכזי הבידוד של חמאס נדבקו לאחר שבאו במגע עם אישה שהתגלתה כנשאית הנגיף לאחר שעשתה בדיקה בבית החולים אל-מקאסד שבירושלים.

לפי העיתון, אותה אישה הייתה בדרכה בימים האחרונים לבית החולים אך הוחזרה תחילה לעזה לאחר ששהתה זמן מסוים בצד הישראלי של מעבר ארז. היא לאחר מכן שהתה בעזה יום נוסף ואז עברה לקבלת הטיפול בישראל.

לפי הפרטים, לאחר שנתגלתה כנשאית הנגיף הודיע על הדבר בית החולים בירושלים למשרד הבריאות בעזה שאסף בדיקות ממי שבא במגע עם האישה לפני שנסעה, וכך נחשפו ארבעת הנדבקים החדשים, בהם בעלה, בנה, אביה וחמתה של האישה.

צלם פלאש 90 ברצועה תיעד את הסגר הכללי

חמאס רצועת עזה קורונה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד