כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סאגת הטיסות לאומן

זוהר נגד גמזו: "הוא מפחד מהתקשורת"

חה"כ ויו"ר הקואליציה מיקי זוהר שפועל להשגת מתווה שיאפשר את כניסתם של כ-6,000 חסידי ברסלב לאומן, יוצא הבוקר למתקפה חריפה כנגד פרויקטור הקורונה רוני גמזו שמנסה לטרפד את הנסיעה • "אם את ההפגנות בבלפור הוא לא יודע לעצור, את הנסיעה לאומן על אחת כמה" • באופוזיציה לא נותרו אדישים ומיהרו להגיב ולתקוף את דברי היו"ר זוהר

זוהר נגד גמזו: "הוא מפחד מהתקשורת"
רוני גמזו, מיקי זוהר צילום: פלאש 90

יו"ר הקואליציה חה"כ מיקי זוהר שהודיע אמש כי הוא יקדם מתווה שיאפשר את נסיעתם של כ- 6,000 חסידי ברסלב לאומן בראש השנה יוצא הבוקר (רביעי) במתקפה כנגד פרויקטור הקורונה רוני גמזו בכל הנוגע להתנהלותו.

בראיון ל'כאן רשת ב' הבוקר אמר זוהר "צריך להבהיר שיש כרגע 85 טיסות פתוחות לאומן מה שיביא 25,000 מתפללים לאומן, אני מנסה לפעול להורדת הטיסות שיביאו רק כ-6000 מתפללים ונוכל לממש את הרצון שלהם להאמין ונהיה מאוד קפדנים".

זוהר תקף "כרגע פרופ׳ גמזו מונע את המתווה , הוא חושב שיש ביכולתו למנוע טיסת ישראלים לאומן הוא גם חשב שיש אפשרות לקיים את ההפגנות. הוא לא היה אקטיבי בעניין ההפגנות כי הוא חשש מהתקשורת שתתקוף אותו. הוא עובד מאוד יפה עם התקשורת".

יו״ר הקואליציה הוסיף למתקפה, "במקום לחשוש מהתקשורת ולהתעסק במכתב לנשיא אוקראינה שיחשוב על זה ויתחיל לפתור את נושא הנסיעה לאומן שיקרה אם הוא ירצה או לא ירצה". זוהר קרא "שיצמצם את מספר הנוסעים שלא יתן לעניין הזה להתבשל ושלא יכתוב מכתב בלי אישור ראש הממשלה ושר הבריאות".

עוד אמר חבר הכנסת זוהר בראיון הבוקר כי "אם פרופ׳ גמזו לא יודע לעצור את ההפגנות הוא צריך לדעת שגם את הנסיעה לאומן הוא לא יכול לעצו‬ר".

יושב ראש האופוזיציה חה״כ יאיר לפיד תקף את יו״ר הקואליציה זוהר על דבריו ואמר: "כשיו"ר הקואליציה רב עם פרופ' גמזו, הפרוייקטור של הממשלה, זה לא תורם לאמון הציבור בממשלה. מנותקים נמאסתם. תפסיקו לריב ותתחילו לעבוד".

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ תקף אף הוא: "אחרי חודשים של בלאגן וכישלון טוטאלי שלכם לייצר מדיניות קוהרנטית ואמון ציבורי הבאתם פרויקטור וסוף סוף נראה היה שהעסק מתחיל לעבוד. גבו אותו ותנו לו לעבוד".

‏סמוטריץ׳ התייחס גם להתקפות של המפלגות החרדיות והקריאה של השר ליצמן לפטרו, "תפסיקו לתקוף אותו מכל הכיוונים, לקרוא לו להתפטר, לתקוע לו כל הזמן מקלות בגלגלים ואז לזרוק עליו את הכשלונות שלכם". תוך שהוא תוהה "נבהלתם מזה שנראה היה שהוא מצליח ולוקח לכם את הקרדיט?!".

‏סמוטריץ׳ הדגיש "גם אני לא מרוצה מכמה מההחלטות של גמזו ואולי הייתי פועל אחרת, אבל זה הכי פחות חשוב. אין אחריות ללא סמכות. תנו לא את הסמכות, תיישרו קו, ואז תבחנו את האחריות וההצלחות שלו", כשהוא כותב לזוהר כי "מי שהתנגד לאורך כל הדרך להגבלת ההפגנות בבלפור היה נתניהו".

מיקי זוהר רוני גמזו ברסלב אומן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד