י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מנצח במשחקי וידאו"

שמח בחלקו: הילד עם ה-12 אצבעות גאה במצבו

הודו: ילד שנולד עם אגודל נוסף בכל יד, אומר שלא אכפת לו כי זה עוזר לו לנצח משחקי וידאו • לילד הוצע בעבר לעבור ניתוח אך הוריו סירבו מחשש שתפגע ראייתו • חצי הכוס המלאה

שמח בחלקו: הילד עם ה-12 אצבעות גאה במצבו
נוף אופייני בהודו צילום: נתי שוחט, פלאש 90

ילד הודי שנולד עם אגודל נוסף בכל יד אומר שהוא גאה במצבו הנדיר שעוזר לו לנצח במשחקי וידאו.

לפייזאן אחמד נג'אר יש 12 אצבעות, הילד בן ה -12 אומר כי האגודלים הנוספים עזרו לו להצטיין בקריקט, בספורט האהוב עליו ומשחקי וידאו כמו Squash Squad, הוריו גאים בו באותה מידה ואומרים שהם דחו את הניתוח כשהיה תינוק.

בין המשחקים בהם מנצל פייזן את היתרון שלו בן 12 האצבעות הוא כאמור Clash Squad, חלק ממשחק הקרב Free Fire שהיה המשחק שהורד ביותר בעולם בשנת 2019.

הוא אומר כי האגודלים הנוספים גם עוזרים לו לטפס על עצים מהר יותר מחבריו, וגרמו לו להיות מיומן בקריקט. חבריו מכנים אותו בשם 'קריש' - הכוכב של סדרת סרטי קולנוע של גיבורי העל הפופולריים בהוליווד.

פייזאן, מתגורר באזור קשמיר בצפון הודו, ואומר: "אני מרגיש גאה בזה, אין בושה, זהו רצון של אלוקים לפעמים, אבל לא לעתים קרובות, אני חושב למה רק אני אני?, אבל יש לי כמה חברים טובים בבית הספר שמונעים ממני להרגיש ככה".

מושטק אחמד, איש רפואה הודי, אמר כי מצבו של פייזאן הוא מום בלידה שעלול לצוץ גם אם אין להורים תכונות כאלה. אבל פייזאן נחוש בדעתו לא לתת לפגם לשבש לו את מצב הרוח.

הוא אמר: "אני רוצה להיות רופא, אני רוצה לטפל בחולים שנולדו ותקלות כאלה, כך שאף אחד לא יעבור התעללות מצד הסביבה שלו, למרבה המזל, לא התמודדתי עם זה הרבה כי אני גר בכפר".

גם משפחתו של פייזן גאה במצבו, וכמה טוב הוא מטפל בזה בעצמו, אמו אמרה: "אני רוצה לראות אותו עובר דרך ארוכה ומצטיין בחייו".

היא הוסיפה שלמשפחה הוצעה ניתוח כשהוא היה ממש קטן כדי להסיר את האצבעות הנוספות שלו, אך הם חששו שזה יביא לו 'מזל רע'.

"כשהיה בן שנתיים, נאמר לנו שהוא צריך לעבור ניתוח, אבל התייעצנו עם מישהו בקשר לזה, והוא אמר לנו שהילד עלול לאבד את ראייתו אם ינותח, כך שלא שקלנו לעשות ניתוח".

הודו אצבעות ילד נכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד