י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
נקמה מגישים קרה?

לא יאומן: שרף לאחותו חציר כי סירבו לחתן את בתם עם בנו

הזוי: משטרת ישראל עצרה בכפר זרזיר גבר שהצית לאחותו 20 באלות של חציר בשווי של 12,000 ש"ח לאחר שסירבו להצעתו להשתדך עימם. הוא נחקר והוגש נגדו כתב אישום

לא יאומן: שרף לאחותו חציר כי סירבו לחתן את בתם עם בנו
מצית גפרור צילום: pixabay

שוטרי משטרת ישראל עצרו גבר שהצית חציר המשמש להאכלת כבשים כי המשפחה סירבה להצעה שבנו יתחתן עם בתם. בסיום החקירה הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית המשפט המחוזי בנצרת.

הקריאה התקבלה במשטרה סמוך לחצות על שריפה של באלות בכפר זרזיר. בני המשפחה יחד עם כיבוי האש הצליחו להשתלט על השריפה אך נגרם נזק רב ו-20 באלות בשווי של 12,000 ש"ח נשרפו כליל. חוקרי משטרת ישראל הגיעו למקום אספו מממצאים ופתחו בחקירה ממנה עלה כי הנאשם הגיע אל בית אחותו על מנת לחתן את בנו עם בתה.

הנאשם ביקש שבת אחותו תתחתן עם בנו, אך נתקל בסירוב מצד יושבי הבית. כיוון שלא היו מעוניינים בהצעה מסוג כזה. כאן עזב הנאשם את הבית בכעס וזמן קצר לאחר מכן ניגש אל חצר הבית שם היו באלות חציר, הוא שפך עליהן חומר דליק, הצית אותן, ולאחר מכן עזב את המקום.

במשטרה מסרו כי העונש על הצתה, הינו עד 15 שנות מאסר. עבירת ההצתה נחשבת לאחת מהעבירות המסוכנות ביותר, בשל הסכנה הקיימת לנפש ולרכוש, האש עלולה מטבעה להתפשט ולכלות רכוש רב ואף לגרום למוות במיוחד במקרה זה שההצתה בוצעה בשכונת מגורים. משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה במישור הסמוי והגלוי בכדי להגיע לאותם עבריינים ולהביאם לדין במטרה לשמור על ביטחון התושבים ורכושם.

החומר הדליק ששפך. צילום: דוברות המשטרה

החציר שנשרף. צילום: דוברות המשטרה

הצתה זרזיר משטרת ישראל שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד