י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קמפיין טראמפ בארץ

ירח טוקר יגייס שוב את החרדים למען נשיא ארה"ב

היועץ האסטרטגי ירח טוקר שהיה שותף גם לצוות המקצועי בבחירות הקודמות למען דונאלד טראמפ לנשיאות ארה"ב, יפעל שוב בקרב המגזר החרדי

 ירח טוקר יגייס שוב את החרדים למען נשיא ארה"ב
היועץ ירח טוקר צילום: באדיבות המצלם

הבחירות לנשיאות ארה"ב יתקיימו בעוד קצת יותר מחודשיים, והשבוע פורסם כי המפלגה הרפובליקנית בישראל שכרה יועצי תקשורת ואסטרטגים על מנת לפעול בקרב האזרחים האמריקאים המתגוררים בארץ, בדומה לפעילות שהתבצעה בבחירות הקודמות לנשיאות ארה"ב, בהצלחה מרובה. 

בישראל ישנם מאות אלפי אזרחים בעלי אזרחות אמריקנית שיכולים להצביע ולהשפיע בבחירות בארה"ב, והצוות כבר החל בשבועות האחרונים בסדרת מחקרים וסקרי עומק ויבצע פעילות הסברתית ואסטרטגית שתכליתה רתימת הציבור האמריקני להצבעה לטובת הנשיא המכהן דונלד טראמפ.

את הצוות הכללי ירכז אריאל סנדר ויהיו בו חברים ויועצים בתחומים שונים, כאשר גם בציבור החרדי יפעלו בקרב המצביעים החרדיים האמריקנים.  היועץ האסטרטגי ירח טוקר שהיה שותף גם לצוות המקצועי בבחירות הקודמות למען דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב, יפעל שוב בקרב המגזר החרדי. 

הצוות הישראלי הוקם כאמור ע"י המפלגה הרפבוליקנית בישראל בראשותו של מר מארק צל, שאמר כי הקמפיין הפעם יהיה בסימן הוקרת טובה ותודה לנשיא טראמפ על כל מה שעשה למען העם היהודי ועם ישראל. "אנו מאמינים כי מאות אלפי יהודים ואוהבי ישראל מכל רחבי הארץ שיש להם את היכולת להוקיר טובה ולהודות לנשיא טראמפ על כל מה שעשה למעננו בשנים האחרונות, אכן יעשו זאת".

יצוין כי פעילות הצוות הישראלי בבחירות הקודמות צברה הדים נרחבים בארה"ב וסגן הנשיא מייק פנס שלח סרטון ברכה מיוחד לאירוע שקיימו בארץ.  הצוות הישראלי כבר הכריז הפעם על הסלוגן שיוביל את הקמפיין: "חייבים להודות – טראמפ", וכאמור בשבועות הקרובים יבצעו פעילויות הסברה שונות שיסייעו לרתום כמה שיותר קהלים לטובת ההצבעה לנשיא המכהן, דונלד טראמפ, גם במגזר החרדי

דונלד טראמפ ירח טוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד