י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נרצח כשחזר מהכולל

ההרוג בפיגוע בפ"ת: הרב שי אוחיון הי"ד, בן 39 ואב לארבעה ילדים

הלם בכפר אברהם בפתח תקווה עם היוודע דבר הירצחו של הרב שי אוחיון הי"ד, מחסידי ברסלב שהתגורר בעבר בשער אפרים והיום נרצח על ידי ערבי בפיגוע דקירה בצומת סגולה. הותיר אחריו את רעייתו וארבעה ילדים קטנים. על מסע הלוויה ופרטים נוספים נמשיך ונעדכן ב'בחדרי חרדים'

ההרוג בפיגוע בפ"ת: הרב שי אוחיון הי"ד, בן 39 ואב לארבעה ילדים
הרב שי אוחיון הי"ד צילום: פלאש90 / באדיבות המצלם

טרגדיה קשה בפתח תקווה: הותר לפרסום כי ההרוג בפיגוע הדקירה היום בצהריים הוא הרב שי אוחיון הי"ד, תושב שכונת כפר אברהם בעיר, בן 39, אב לארבעה ילדים.

היום בצהרים צעד ר' שי בצומת סגולה בפתח תקווה לאחר שחזר מהכולל בו לומד ובדרכו, סמוך לצומת סגולה - נדקר. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים בילינסון בעיר, שם נאלצו לקבוע את מותו לאחר שהרופאים נלחמו על חייו. 

ר' שי נדקר על ידי פלסטיני המחזיק אישור כניסה לישראל. החשוד, תושב הרשות, נעצר על ידי המשטרה לאחר שניסה להימלט והועבר לחקירת השב"כ.

המנוח השתייך לחסידי ברסלב, היה אדם צנוע ושקט יליד העיר כפר סבא, לפני כשנתיים עבר יחד עם משפחתו מיישוב 'שער אפרים' לפתח תקווה להתגורר ברחוב עמינח נחמיה בכפר אברהם, עקב רצונו לחינוך חרדי עבור ילדיו.

הרב שי אוחיון הי"ד עם הגר"ע יוסף זצ"ל בברית לבנו

בשער אפרים היה הרב שי מנהיג בית הכנסת הספרדי, הוא מסר שיעורים, שימש כחזן בתפילות, הכל בשביל להרבות עוד תורה וקדושה.

חברו משער אפרים מספר ל'בחדרי חרדים' על איש שכולו היה אהבת תורה, הוא היה חסיד ברסלב כל שנה טס לאומן לראש השנה, כשהיה זקוק לפרנסה עבד כמשגיח וגם כשומר אבל תמיד חייו היו סביב תורה.

שכנים בבניין בו התגורר בכפר אברהם מספרים ל'בחדרי חרדים' על משפחה נפלאה ומיוחדת, "אנשים טובים ומיוחדים, מלאי שמחת חיים, אנחנו פה בהלם גדול מהפיגוע" מספרים השכנים.

הותיר אחריו את רעייתו שתחי' וארבעה ילדים כשהגדולה בת 14 והקטן רק בן ארבע.

על מסע הלוויה ופרטים נוספים נמשיך ונעדכן ב'בחדרי חרדים'.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

פיגוע פתח תקווה הרב שי אוחיון הי"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד