י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
משוויץ לישראל

פרסום ראשון: הנגיד החסידי בן ה-28 שרוצה לרכוש את 'אל על' 

אופציית רכישת חברת אל על, מביאה להתעניינות בקרב חרדים עשירים: איש העסקים הצעיר ישראל רוזנר, חסיד ויז'ניץ מציריך שבשווייץ, מעוניין לרכוש את החברה ומציע יותר ממה שהציעו עד עתה • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים בפרסום ראשון 

פרסום ראשון: הנגיד החסידי בן ה-28 שרוצה לרכוש את 'אל על' 
איש העסקים ישראל רוזנר צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: משקיע נוסף שהביע עניין ברכישת חברת התעופה 'אל על' הוא איש העסקים ישראל רוזנר, חרדי חסיד ויז'ניץ תושב ציריך שבשווייץ. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי רוזנר הביע התעניינות ברכישת חברת התעופה הישראלית והביע רצון עמוק מאוד בכל הנושא, לדברי מקורביו הוא מוכן להציע יותר ממה שהציעו אחרים עד עתה והוא כבר נפגש עם עורכי דין מהמובילים בישראל בקשר לרכישה אפשרית.

רוזנר איש עסקים צעיר בן 28 שהחל את עסקיו בשווייץ, נודע כאיש עסקים גדול שעסקיו הם גם באנגליה ובעיקר בשווייץ.

הוא חסיד ויז'ניץ ומתייעץ הרבה עם מורו ורבו האדמו"ר מויז'ניץ, לדברי המקורבים יש לו בית סמוך לציונו של רבי ישעיה מקרעסטיר בהונגריה לשם מגיע מספר פעמים בשנה. 

כזכור, בין אלו שהציעו ואף מנהלים משא ומתן על רכישת אחזקת החברה הוא הצעיר החרדי אלי רוזנברג בנו של איש העסקים נפתלי רוזנברג מארה"ב, איש העסקים והנדל"ן מאיר גורביץ מלונדון שהתייעץ עם כמה רבנים אך עדיין לא ברור האם ייכנס לעסקה.  

רק לפני יומיים דווח בכלי התקשורת הכלכליים כי אלי רוזנברג החרדי מעלה את סכום ההשקעה המוצע שלו בחברה מ-75 מיליון דולר ל-101 מיליון דולר.

על פי מכתב ששיגר רוזנברג למשרד האוצר, בכוונתו לרכוש את השליטה באל על (כ-40% מהמניות) באמצעות הנפקת המניות המתוכננת שלה בהיקף של 150 מיליון דולר.

אל על סיימה את שנת 2019 בהפסד של 60 מיליון דולר ועתידה לוט בערפל. את הרבעון הראשון סיימה בהפסד של 140 מיליון דולר ועם הערת עסק חי. יותר מ-95% מעובדי החברה נמצאים בחל"ת.

האם הצעת הרווק החסידי יגבר על הצעת האברך הליטאי? ימים או שעות יגידו.

חברת אל על ישראל רוזנר שווייץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד