י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סאגת הטיסות לאומן

האיום של ברסלב על המל"ל: "נסיר אחריות - המצפון עליכם"

בברסלב נראה לא מרימים ידיים וממשיכים לפעול עד הרגע האחרון למען קיום הקיבוץ השנתי באומן. יו"ר מזכירות ברסלב הארצית משגר מכתב לראש המל"ל ומאיים להסיר אחריות וכך תיפול האחריות על ראשם של נתניהו וגמזו

האיום של ברסלב על המל"ל: "נסיר אחריות - המצפון עליכם"
מאיר בן שבת/חסידים באומן צילום: יונתן זינדל/יעקב נחומי, פלאש 90

לקראת דיון קבינט הקורונה ביום ראשון הבא, בחסידות ברסלב תוקפים את את התנהלות הממשלה ומשגרים מסר מאיים למועצה לביטחון לאומי שממונה על שלומם וביטחונם של אזרחי המדינה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המזכירות הארצית של חסידי ברסלב שיגרה אתמול (רביעי) מכתב לראש המל"ל מאיר בן שבת, בו נכלל המסר המאיים כי "אם לא יאושר מתווה 'אומן בטוחה' שהוכן בידי גורמי המקצוע - נסיר ידינו מהאחריות לניהול האירוע והאחריות תיפול על ראשם ומצפונם של פרויקטור הקורונה גמזו ורה"מ נתניהו".

במכתב מציין יו"ר המזכירות העסקן הנודע נחמן בנשעיה כי "לאחר חודשים של עבודה שתוצאתה מתווה "אומן בטוחה" ע"י גורמי רפואה ואנשי מקצוע, ע"מ לאפשר הגעה בטוחה לאומן ראש השנה ויתירה מכך חזרה לישראל, אנו סובלים יום יום מרדיפה ושנאת חרדים ועלילות דם על "חרדים מדביקים" בכל מקום".

לדבריו חסידי ברסלב חווים "אטימות וטמינת ראש בחול. בעוד שכל יום אזרחי ישראל מסוג א יכולים לנסוע לכל יעד ברחבי תבל ולעיתים אף לחזור ללא בידוד. המאמינים שבכל השנים נסעו במסירות נפש לציונו של רבי נחמן מברסלב להיות אצלו בראש השנה עוברים דה לגיטימציה והסתה פרועה. ללא כל בסיס", תקף בנשעיה.

בברסלב טוענים כי "המדינה אוסרת לקחת רופאים הנוסעים איתנו מדי שנה - לא נותנים אישור לרופאים לצאת מהארץ, בנוסף אוסרים לעשות בדיקות קורונה כי המדינה מייחסת לזה כאל משאב לאומי, ואינה מאפשרת בדיקות ללא אישורה כמו כן אוסרים לארגן טיסות מבוקרות ומפוקחות מבחינה בריאותית ומקצועית, אשר בין השאר אף יקצרו את השהות באומן ל-4 ימים ויאפשרו בקרה וניטור של רוב הנוסעים".

"לאור זאת ולאחר התלבטויות רבות הוחלט כי במידה ולא יאושר מתווה", הם מאיימים כי "המזכירות הארצית לא תיקח על עצמה כל חלק בסיוע בבקרה וניהול הנסיעה שתתבצע בכל מקרה. משמעות הדבר הוא כי כל מי מהנוסעים יהיה אחראי לעצמו. אנו קוראים לכל נוסע שיהיה אחראי על עצמו לשמור את התקנות לפי דרישות ממשלת אוקראינה ועל פי הוראת בית דין רבני ברסלב", הבהירו.

עוד מאיימים בברסלב כי "האחריות לכל תוצאה תהיה על הכתפיים של אותם פקידים יהירים ואטומים שבשם "המקצועיות" לא השכילו להבין שהמטרה המשותפת שלנו היא למנוע אסון חלילה הכתובת רשומה על הקיר".

המועצה לביטחון לאומי חסידי ברסלב נחמן בנשעיה נסיעה לאומן ראש השנה באומן מאיר בן שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד