ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ניצני השלום

חליפה מאיחוד האמירויות לומד עברית: "אני מחכה לבקר בבאר שבע"

מניצני השלום בין ישראל לאמירויות. 'בחדרי חרדים' שוחח עם אחד האזרחים שמספר כי החל ללמוד את השפה העברית בכדי לתקשר נכון עם הישראלים וכי חשקה נפשו לבקר בבירת הנגב באר שבע

חליפה מאיחוד האמירויות לומד עברית: "אני מחכה לבקר בבאר שבע"
חליפה מהאמירויות לומד עברית צילום: באדיבות המצלם

חליפה בן ה-43 מאיחוד האמירויות, שעובד כמנהל פרויקטים עסקיים, לא מבזבז זמן וכבר לומד בימים אלה את השפה העברית, זאת בכדי שיוכל לתקשר עם ישראלים. בשיחה עם כתב 'בחדרי חרדים', הוא מספר כי הוא מתרגש מאד מהשלום, וכי הוא מחכה בקוצר רוח לבקר בעיר באר שבע.

חליפה מספר כי "בפעם הראשונה השפה העברית הייתה מפחידה מכיוון שהאלפבית המודפס לא נראה כמו שאני יודע במונחים של אלפבית כתובה".

חליפה.

בימים האחרונים הרשתות החברתיות גועשות ורועשות בין ישראלים לאזרחי איחוד האמירויות שמתרגשים מפעמוני השלום המצלצלים ובאים, והתקווה שעוד מדינות יצטרפו לשלום. 'בחדרי חרדים' שוחח עם חליפה שמתרגש מאד.

חליפה מספר כי הוא התחיל ללמוד עברית. "התחלתי גם לצפות ביוטיוב, וככל שקראתי יותר, הבנתי שעברית היא מראה לשפה הערבית".

שיעורי הבית של חליפה.

"עברו שלושה ימים ואני יכול לאט לאט להבין את האותיות ואיך הן נשמעות, אם אתאמץ, אני מסוגל לדבר את זה ולהבין את זה, ובאיחוד האמירויות, אנחנו אוהבים אתגרים".

לגבי ביקור בישראל אומר חליפה: "ברור שאני רוצה לבוא לארץ, כבר התיידדתי עם אנשים מבאר שבע, אני רוצה לחקור את הארץ הזו שהייתה תעלומה עבור מרבית האנשים במפרץ, אני רוצה לראות את העיר והפרברים ולהתחבר גם לעוד אנשים".

"אני לא פוליטיקאי" אומר חליפה, "אבל אני מאמין בהחלט בהחלטת הממשלה שלי, מסלול ההנהגה של הממשל שלנו בשיתוף פעולה בינלאומי הוא למופת, תוכלו למצוא מספיק נתונים על היוזמות הבינלאומיות של ארצי בתחומים שונים המשרתים את האנושות, אני מעריך שתהליך השלום איטי אך יציב וזה חכם מאוד, יש לקוות ששתי המדינות ירוויחו מאוד מהשלום הזה, כאשר אחרות יראו את התוצאות הפוריות, כולם יקפצו פנימה, אז תהיו מוכנים".

הסכם שלום איחוד האמירויות שפה עברית לימודי עברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד